ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جانشین آقای خاص مشخص شد


مولتی میلیاردر روس که برای اخراج مورینیو باید میلیون ها دلار غرامت بدهد ، مربی موقتش را انتخاب کرد.

خبرآنلاین: مولتی میلیاردر روس که برای اخراج مورینیو باید میلیون ها دلار غرامت بدهد ، مربی موقتش را انتخاب کرد.

رومن آبراموویچ بعد از اخراج زوژه مورینیو تصمیم گرفت تا دوست قدیمی اش گاس هیدینک را به هدایت تیمش بگذارد تا شاید تیم بحران زده اش را نجات دهد. هیدینک موقتا و تا انتهای فصل قرار است مسئول فنی چلسی باشد.

این مربی سرشناس هلندی که پیشتر به توصیه آبراموویچ در روسیه مربیگری کرده بود ، بعد از ناکامی بزرگ در هلند ، دیگر تیمی نداشت و در خانه استراحت می کرد اما بعد از مدت ها او باری دیگر به مربیگری باشگاهی برگشته تا خلاء آقای خاص در چلسی پر شود.


ویدیو مرتبط :
رادیو مدیریت پادکست 14 مشخص نمودن جانشین در سازمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه مورینیو از مربیگری چلسی برکنار شد/ خوانده راموس جانشین آقای خاص می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی به خاطر کسب نتایج ضعیف در فصل جاری لیگ برتر از کار برکنار شد.

به گزارش فارس و به نقل از رسانه‌های انگلیس از جمله یورو نیوز، ژوزه مورینیو امروز (پنج‌شنبه) حکم عزل خود را از سرمربیگری تیم استفموردبریجی دریافت کرد.

مطابق اعلام روزنامه ورزشی آس، چاپ مادرید، قرار است «خوانده راموس» در تیم بحران‌زده جانشین آقای خاص شود.

در این ارتباط «خینس کارواخال»، مدیر برنامه راموس تایید کرد موکلش برای مذاکره به لندن سفر کرده تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

راموس اکنون بدون تیم است. وی پیش‌تر هدایت تیم دنیپرو از لیگ اوکراین را برعهده داشت. در لیگ برتر انگلیس وی در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ سرمربی تیم تاتنهام هاتسپرز بود.

 

اخبار ورزشی - فارس