ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جام هم گرفتیم می‌دهیم به شما/ چرا در فوتبال هیچکس محبت نمی‌کند!



رویانیان , باشگاه پرسپولیس


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارات خود به انتقاد از افرادی پرداخت که او را به هزینه‌های میلیاردی در این باشگاه محکوم می کنند و گفت: به هیچ عنوان به دنبال رنگ ها و حضور در انتخابات نیستم. اگر هم جامی گرفتیم تقدیم می‌کنیم به آقایان!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز تمرین صبح شنبه این تیم و مراسمی که برای آغاز تمرینات این تیم در نظر گرفته شده بود، ضمن تبریک و گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین(ع)، گفت: من امروز مقابل هواداران، بازیکنان و مربیان پرسپولیس و خبرنگاران عرض می کنم قهرمانی ما تنها در سایه اقتدار، وحدت، عشق، دین و همبستگی ما رقم خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: آن کاپ و جامی که دیگران برای دستیابی به آن هزاران کار می کنند، برای ما هیچ ارزشی ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این فوتبال چیزهای خیلی بدی دیده ام که باکی ندارم تمام آنها را بازگو کنم. متاسفانه در این مدت خیلی ها به من توهین کردند، اما من هیچ وقت از خودم دفاع نکردم و نمی کنم، اما اگر ببینم به پرسپولیس کوچکترین توهینی شود از این تیم بزرگ و هوادارانش دفاع خواهم کرد. من اگر تا به امروز داد و بیداد کرده و حرفی زده ام برای دفاع از پرسپولیس و 25 میلیون هوادارش بوده است وگرنه هر کس به من توهین کند جوابی نخواهد شنید.

رویانیان به انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال کشور پرداخت و گفت: قهرمانی این نیست که برای رسیدن به آن هر کاری بکنید؛ داور را بخرید اینور و آنور را ببینید و... .

وی بازیکنان فعلی پرسپولیس در شأن این تیم خواند و گفت: امروز تیمی در طراز قهرمانی در باشگاه پرسپولیس به منصه ظهور رسیده است همین برای ما کافی است و برای رسیدن به جام خودکشی نمی کنیم. آقایان بدانید ما دنبال رسیدن به جام قهرمانی به هر قیمتی نیستیم و تنها به دنبال ساختن یک تیم قدرتمند هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: ما پرسپولیس قهرمان هستیم و به دنبال این نیستیم که به هر صورت قهرمان شویم ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در گذشته درخشان پرسپولیس و آینده این تیم قهرمانی هایی بوده و هست، حتی اگر ما در ظاهر هم به جام نرسیم.

وی قهرمانی را به داشتن منش و مرام پهلوانی عنوان کرد و گفت: جام و کاپ قهرمانی یک ورق است. ما امروز در پرسپولیس بازیکنانی در طراز قهرمانی داریم که بوجود آنان افتخار می کنیم ما بازیکنانی محبوب چون مهدوی کیا و علی کریمی داریم که دنیا آنها را می شناسند و به آنها احترام می گذارند این ها خودشان یک کاپ قهرمانی هستند عشق من حضور همین بازیکنان و نفراتی است که به تازگی به این تیم آمده اند. اینها برای من یک جام هستند. اصلا به عشق همین ها کار و زندگی می کنم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از محسن آشوری گفت: من باید از آشوری تشکر کنم که در این شرایط سخت رهبری تیم پرسپولیس را به عهده گرفته است. من باید بگویم مراحل آماده سازی تیم پرسپولیس به طور شایسته در حال پیگیری است و هیچ نقصی در آن وجود ندارد ما حتی شاید بهتر از دیگر تیم ها مشغول آماده سازی هستیم. من اینجا این وعده را می دهم که اگر کادر فنی ما نیاز بداند که تیم اردویی در خارج از کشور داشته باشد به قول تهرانی ها در ایکی ثانیه این اردو را فراهم خواهم کرد!

رویانیان با یادآوری اینکه تا روز گذشته منتظر مصطفی دنیزلی بوده اند، گفت: از نظر انسانی وظیفه ما این بود که برای دنیزلی صبر کنیم چرا که او عاشق پرسپولیس است من می دانم که دنیزلی به عشق پرسپولیس حتی با باشگاه بشیکتاش مذاکره هم نکرد. دنیزلی عاشق پرسپولیس بود و می خواست به پرسپولیس بیاید اما مشکلاتی داشت که مانع از این کار شد من از دنیزلی خواستم روز جمعه در کنار خانواده اش بنشیند و جواب مثبت و منفی به درخواست ما را با قاطعیت بدهد که متاسفانه این مربی خواست که دیگر در پرسپولیس نباشد.

وی همچنین تاکید کرد: ما برخلاف میلمان قبول کردیم که دنیزلی نباشد و قطعا مربی که شایسته باشگاه پرسپولیس و چنین تیمی باشد را پیدا خواهیم کرد. من شب و روز نخواهم خوابید تا این مربی را به استخدام پرسپولیس درآورم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: این همه می گویند رویانیان پول دارد و از کجا می آورد که صرف بستن تیم می کند من در پاسخ به این افراد باید بگویم آن موقع که دیگران دنبال دعوا و خشونت های شخصی بودند من برای نقل و انتقالات برنامه ریزی می کردم تا اینکه از طرق قانونی برای باشگاه پول بیاورم.

وی خود را فردی متشرع و قانونمند خواند و گفت: آن زمانی که آقایان دنبال اختلافات شخصی بودند ما از طریق وام، قرض الحسنه، اسپانسر، خرید و فروش با شرکت های اقماری و... برای باشگاه پول آوردیم.

رویانیان همچنین از فعالیت های اقتصادی این باشگاه و همکاری هایی که با برخی از شرکت های حاضر در عراق، مالزی و کشورهای حوزه خلیج فارس یاد کرد و گفت: پرسپولیس باید روی پای خود بایستد و ما در این زمینه اقدامات اقتصادی خوبی را انجام داده ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: تا سال گذشته فقط دو تیم در فصل نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری داشتند این فصل که پرسپولیس به آنها اضافه شده است برخی ها ابراز ناراحتی می کنند. نمی دانم آنها از چه ناراحتند چرا توهین می کنند چرا می گویند ما میلیاردی هزینه می کنیم و با این کار تعصب بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است را زیر سوال می برند؟ من همینجا می گویم بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند به افتخار این تیم و بازیکنان بزرگی که در آن حضور دارند به پیشنهاد ما پاسخ داده اند و هیچ بحث پیشنهاد میلیاردی نبوده است.

وی پرسپولیس را بزرگترین تیم آسیا خواند و گفت: سیدجلال حسینی، محسن بنگر، شهاب گردان و ... به عشق پرسپولیس، به عشق علی کریمی، به عشق مهدوی کیا و سی میلیون هوادار به این تیم آمده اند و نه به عشق چیز دیگر.

رویانیان خاطر نشان کرد: زمانی که من با بازیکنان مشغول صحبت و مذاکره بودم برخی‌ها که اتفاقا افراد گردن کلفتی هم بودند تماس می گرفتند و پیشنهاد می دادند که با 200 میلیون بیش از رقم قرارداد پرسپولیس با آنها قرارداد ببندد.

وی عشق خود را پرسپولیس خواند و گفت: چرا می گویید بازیکن بخاطر پول به پرسپولیس آمده است چرا شخصیت بازیکنان را زیرسوال می برید چرا آنها را خراب می کنید و آنوقت انتظار دارید که تیم ملی موفق باشد.

رویانیان به تمجبد از بازیکنان فعلی پرسپولیس پرداخت و اینکه یک موی آنها به صد بازیکن خارجی می ارزد، گفت: بازیکن ملی فوتبال ایران برای موفقیت پرسپولیس و تیم ملی تمام وجود خود را می گذارد بازیکنان استقلال هم همین کار را می کند. با این شرایط اتهام زدن چه دلیلی دارد.

رویانیان همچنین افزود: در این روز میلاد امام حسین(ع) به همه مدیران توصیه می کنم که فوتبال فقط یک بازی است سعی کنید اگر در فوتبال بازنده شدید در بازی زندگی، اخلاقیت و انسانیت بازنده نباشید. نباید اینها را زیر پا بگذارید و به دوستی و صفا و محبت پشت کنید. یک جام شاید ارزش ریالی زیادی ندارد اما نمی دانم چرا برای دستیابی به آن همه کار می کنند. نمی دانم دلیل این همه توهین بی اخلاقی برای چیست.

وی با طرح این پرسش که چرا در فوتبال کسی به هم محبت نمی کند، گفت: ما 90 روز با هم بازی می کنیم و 365 روز باید با هم برادر و برابر باشیم.

رویانیان سرلوحه کار پرسپولیس را بازی مردانه و پهلوانانه خواند ولو اینکه بازنده باشد و افزود: ما باید تختی را الگوی خود قرار دهیم او که چه می باخت و چه می برد مردم به استقبالش می رفتند ما باید این الگوهای اخلاقی را بزرگ کنیم نه اینکه فلانی دوزار بیشتر گرفت و یا کمتر.

رویانیان ضمن تاکید بر اینکه نمی شود برای هواداران میلیون پرسپولیس و بازیکنان شاخص این تیم قیمتی گذاشت، گفت: ما هر چه داریم از آن هواداران است و پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان، هواداران و مردم است.

وی خود را خادم مردم خواند و گفت: دنبال چیزی جز حمایت از هواداران نیستم و دنبال رنگها نمی روم. من نه به دنبال حضور در انتخابات هستم و نه چیز دیگری. من سرباز مملکتم و تنها از یک جا حقوق می گیرم.

وی از اهالی فوتبال خواست که برادرانه در کنار هم باشند گفت: ما حاضریم اگر کاپ هم گرفتیم بدهیم به شما. یک جام حذفی هم بود که به بهانه برنامه تیم ملی و کی روش گرفتند که آن هم معلوم است برای چیست.

رویانیان در خاتمه تصریح کرد: قهرمانی به داشتن مرام و عزت است قهرمانی این است که بهترین بازیکنان و هواداران را داشته باشیم. ما امسال تیمی قدرتمند را تدارک دیده ایم که آن را تقدیم می کنیم به ساحت مقدم آقا امام زمان(عج)..../مهر


ویدیو مرتبط :
مودت با محبت اشتباه گرفتیم گمراه شدیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها


چهارمین دوره مسابقات جام ستاره ها، شامگاه دوشنبه با دو دیدار در مجموعه ورزشی سبز، پیگیری شد.

خبرگزاری مهر: چهارمین دوره مسابقات جام ستاره ها، شامگاه دوشنبه با دو دیدار در مجموعه ورزشی سبز، پیگیری شد.

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها

تصاویر: مسابقات فوتبال جام ستاره ها