ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جام حذفی اسپانیا/ شب دلهره برای بارسا فرارسید



 

 

جام حذفی اسپانیا/ شب دلهره برای بارسا فرارسید

 

کوپادل‌ری اسپانیا دور برگشت مرحله پنجم

جام حذفی اسپانیا/ شب دلهره برای بارسا فرارسید

دور برگشت از مرحله پنجم جام حذفی اسپانیا از فردا شب کلید می‌خورد و در مهمترین بازی‌ها بارسلونا در خانه بیلبائو برای صعود به مرحله بعدی محکوم به پیروزی یا تساوی توام با گل است.

پانزدهم و شانزدهم دی‌ماه دور برگشت از مرحله پنجم جام پادشاهی اسپانیا برگزار می‌شود و در مهمترین ‌بازی‌ها بارسلونا میهمان اتلتیک بیلبائو است.

تساوی بدون گل بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ باعث شده تا حساس‌ترین دیدار از دور برگشت مرحله پنجم کوپادل‌ری بین همین دو تیم کلید بخورد. اتلتیک بیلبائو در زمین خود پذیرای تیمی است که قصد ندارد از یکی از شش جام معتبر وعده داده خود دل بکند.

فردا شب سه بازی برگزار می‌شود که طی آنها، نماینده باسک میزبان بارسلونا است، دپورتیوولاکرونیا از کوردوبا پذیرایی می‌کند (بازی رفت: تساوی یک بر یک) و مالاگا پذیرای سویا خواهد بود. (بازی رفت: پیروزی 5 بر 3 سویا)


ویدیو مرتبط :
بازی لوئیز انریکه در فینال جام حذفی اسپانیا برای بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسا در اسپانیا و ناپولی در ایتالیا به فینال جام حذفی رسیدند/ال کلاسیکو در فینال کوپا دل ری



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال اروپا


اخبار ورزشی - بارسا با تساوی مقابل سوسیداد به فینال رسید/ ال کلاسیکو در فینال کوپا دل ری

تیم فوتبال بارسلونا با وجود تساوی مقابل رئال سوسیداد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حفی اسپانیا جواز صعود به دیدار فینال و رویارویی با رئال مادرید را کسب کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری با نتیجه یک بر یک مقابل رئال سوسیداد متوقف شد اما با توجه به پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و به فینال صعود کرد.

در این بازی لیونل مسی در دقیقه 27 برای بارسا گل زد و آنتوان گریزمن در دقیقه 87 نتیجه را به تساوی کشاند. به این ترتیب بارسا در دیدار فینال باید رو در روی رئال مادرید قرار بگیرد تا در یک ال کلاسیکو دیگر این بار در فینال جام حذفی تکلیف قهرمان رقابتها مشخص شود.


                                   .........................................


ناپولی با پیروزی مقابل رم به فینال رسید/ حضور مارادونا در ورزشگاه

تیم فوتبال ناپولی با پیروزی مقابل رم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی ایتالیا به فینال این رقابتها راه یافت و حریف فیورنتینا شد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ناپولی که در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب رم شده بود در دیدار برگشت و در ورزشگاه سن پائولو موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست دهد و علاوه بر جبران شکست دیدار رفت، به فینال رقابتها نیز صعود کند.

دیه گو مارادونا ستاره سال های دور ناپولی در کنار آئورلیو دو لورانتیس رئیس باشگاه صعود این تیم به فینال را جشن گرفت

در این بازی خوزه کایخون (33)، گونزالو هیگواین (48) و جورجینیو (51) برای ناپولی گل زدند. کوین استرومن بازیکن رم نیز در دقیقه 79 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیم میهمان 11 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد.

ناپولی که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 3 رم را شکست داد در دیدار فینال حریف فیورنتینا خواهد شد.


                                 ..............................................


بایرن با هت تریک ماندزوکیچ هامبورگ را در هم کوبید

مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی آلمان چهارشنبه شب با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های ولفسبورگ، کایزرسلاترن و بایرن مونیخ مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و راهی دور بعدی شدند.

به گزارش  مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آیمتک آره نا با نتیجه 5 بر صفر میزبان خود هامبورگ را در هم کوبید تا به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آلمان صعود کند.

در این دیدار ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات بایرن هت تریک کرد و در دقایق 21، 74 و 76 برای باواریایی ها گلزنی کرد. دانته (26) و آرین روبن (54) گل های دیگر بایرن را در این بازی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی ها کایزرسلاترن بعد از تساوی بدون گل مقابل بایرلورکوزن در 90 دقیقه وقت معمول موفق شد با تک گل دقیقه 114 ینسن میزبان قدرتمند خود را از دور رقابتها حذف کند.

ولفسبورگ هم در خانه هوفنهایم با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا دیگر تیم مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آلمان باشد.

پیش از این دورتموند با پیروزی مقابل آینتراخت فرانکفورت به نیمه نهایی صعود کرده بود.
اخبار ورزشی - مهر