ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جام جهانی اسطوره‌ها برگزار خواهد شد!


پس از زمزمه هایی که مبنی بر برگزاری جام جهانی اسطوره ها شنیده شد، اخباری منتشر شده که این مسابقات برای اولین بار در سال 2017 در چهار شهر کشور مکزیک با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.

طرفداری: پس از زمزمه هایی که مبنی بر برگزاری جام جهانی اسطوره ها شنیده شد، اخباری منتشر شده که این مسابقات برای اولین بار در سال 2017 در چهار شهر کشور مکزیک با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.

جام جهانی اسطوره‌ها برگزار خواهد شد!

زین الدین زیدان، پاتریک کلایورت، کلرنس سیدورف، گایزکا مندیتا، دنیس برگ کمپ، خوان سباستین ورون و میشائیل بالاک می توانند در زمره ستارگانی باشند که در اولین دوره جام جهانی اسطوره ها که قرار است در سال 2017 برگزار شود، حضور داشته باشند.

به گزارش ESPN، در این مسابقات که با هدف کمک به خیریه در ژانویه 2017 در مکزیک برگزار می شود، 12 تیم شامل: 6 تیم اروپایی آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، هلند و فرانسه، چهار تیم آمریکایی برزیل، آرژانتین، مکزیک و آمریکا، تیم منتخب آفریقا و تیم آسیایی ژاپن حضور دارند و بازیکنانی که بین 35 تا 45 سال دارند می توانند در آن حضور پیدا نمایند. مدت زمان هر دیدار 60 دقیقه خواهد بود و تعداد تعویض ها نامحدود است.


ویدیو مرتبط :
جام جهانی فوتبال قطر در زمستان برگزار خواهد شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جام جهانی 2022 قطر در ژانویه برگزار نمی‌شود



جام جهانی 2022 قطر,رئیس فیفا

جام جهانی 2022 قطر در ژانویه برگزار نمی‌شود

رئیس فیفا در کنفرانسی خبری اعلام کرد جام جهانی 2022 قطر در ماه ژانویه و فوریه برگزار نخواهد شد.

به گزارش مهر، بلاتر که برای مراسم اختتامیه رقابتهای جام جهانی نوجوانان به امارات سفر کرده در کنفرانسی خبری در ابوظبی گفت: جام جهانی تنها در ماه های نوامبر و دسامبر 2022 می تواند برگزار شود و به هیچ عنوان نمی توانیم این رقابتها را در ژانویه و یا فوریه برگزار کنیم. باید ببینیم فیفا چطور می تواند جام جهانی را در زمستان برگزار کند. باز هم تاکید می کنم ماه های نوامبر و دسامبر امکان برگزاری رقابتها وجود دارد.

ماه گذشته فیفا اعلام کرد یک پروژه بزرگ برای راضی کردن و هماهنگ کردن باشگاه ها، لیگ های اروپایی و بازیکنان در پیش دارد تا بتواند جام جهانی را در زمستان برگزار کند.

/مهر