ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جاسم کرار به جنگ داعش می رود!



اخبار,اخبارورزشی,جاسم کرار

 

  اخبار ورزشی - جاسم کرار به جنگ داعش می رود!

هافبک استقلال می گوید آماده دفاع از سرزمین مادری‌اش می باشد.

به گزارش جام نیوز، جاسم کرار محمد هافبک عراقی استقلال در گفت‌وگویی اعلام کرد اگر داعشی ها به نجف نزدیک بشوند همه چیز را رها می‌ کند و برای دفاع و شهادت به سرزمین مادری می‌ رود.

 وی افزود: تمام اعضای خانواده ما در زمانی که گفته می‌ شد داعش به سمت نجف می‌ آید اسلحه به دست سنگر گرفته بودم، اگر دشمن وارد نجف و حرم حضرت علی بشود انگار وارد خانه من شده، من همین الان هم آماده باش هستم و اگر بدانم داعش دارد به نجف نزدیک می‌ شود همه چیز را ول می‌ کنم و می‌ روم برای دفاع.


 اخبار ورزشی  - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش به جنگ با اپل می‌رود



اخبار,اخباربین الملل, شرکت اپل

 

 اخبار بین الملل  - داعش به جنگ با اپل می‌رود

داعش استفاده از محصولات شرکت اپل را در اراضی تحت اشغال خود غیرمجاز اعلام کرد.

به گزارش  ابنا ـ طرفداران و اعضای گروه تروریستی داعش در شبکه اجتماعی فیس بوک اطلاعیه ای از این گروه را به اشتراک گذاشته اند که بر اساس آن استفاده از محصولات شرکت اپل غیرقانونی دانسته شده است. همچنین بر اساس این اطلاعیه نیز استفاده از دستگاه های الکترونیکی که دارای امکانات جی پی آر اس باشند، ممنوع اعلام شده است.

در این اطلاعیه گفته شده است که از سوی فرماندهی کل داعش متخصصان مسائل الکترونیکی به نواحی مختلف اعزام خواهند شد تا با چک کردن وسایل دارای سیستم جی پی آر اس به خنثی سازی این امکانات بپردازند و پس از آن در صورت یافتن چنین دستگاه هایی دارندگان آن به جرم قانون شکنی مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

کارشناسان این اقدام داعش را در راستای انجام استانداردهای امنیتی قلمداد می کنند.

حملات هوایی انجام شده علیه داعش که در هفته گذشته که منجر به کشته شدن چند فرمانده عالی رتبه این گروه تروریستی شد، با استفاده از اطلاعات دریافت شده از سوی سیستم های ماهواره ای مکان یابی و ردیابی موبایل انجام شده بود. داعش نیز با توجه به این امر دست به اقدامات ضداطلاعاتی زده است.

 

 اخبار بین  الملل -  ابنا