ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جاسم کرار به استقلال پیوست



جاسم کرار,بازگشت جاسم کرار به استقلال,تیم جدید جاسم کرار


جاسم کرار به استقلال پیوست

هافبک عراقی مجددا به تیم فوتبال استقلال پیوست.

به گزارش فارس، جاسم کرار هافبک عراقی که دو فصل پیش به دلیل درگیری با مجتبی جباری از این باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبی پوشان پایتخت بازگشت.
کرار در زمان سرمربیگری مظلومی در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادی یک ساله به استقلال بازگشت.
این بازیکن با شماره ۱۳ در فصل جدید بازی خواهد کرد.

مدیر برنامه‌های کرار :
کرار منتظر بازگشت به استقلال بود/ او ارتباط خوبی با هواداران دارد

موسوی درباره بازگشت بازیکن عراقی به استقلال گفت: کرار بعد از ترک ایران، دوست داشت دوباره به استقلال برگردد.

سید‌صادق موسوی، مدیر برنامه و وکیل جاسم کرار در گفت‌وگو با  فارس در خصوص پیوستن این بازیکن به استقلال اظهار داشت: ما خیلی وقت است که با استقلالی‌ها صحبت کرده بودیم و کرار همیشه دوست داشته به تیم سابقش استقلال بازگردد ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد که خودش از این باشگاه کنار کشید.

وی افزود: هیچ یک از مسئولین به کرار فشار نیاوردند که او از استقلال برود و خودش با توجه به همه شرایط ترجیح داد که این جدایی صورت بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه کرار پیشنهاد چندان جدی‌ از ایران نداشت گفت: با توجه به اینکه او در شاهین بوشهر به میدان رفت و پول زیادی نگرفت ولی ارتباطاتش با هواداران تراکتور‌سازی و استقلال خوب بود و بعد از اینکه از استقلال پیشنهاد دریافت کرد بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفت./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار از استقلال اخراج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرار جاسم به استقلال پیوست


یکی از خبرگزاری‌های عراق از پیوستن بازیکن تیم الطلبه به تیم استقلال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از خبرگزاری‌های عراق از پیوستن بازیکن تیم الطلبه به تیم استقلال خبر داد.

خبرگزاری الغد پرس عراق به نقل از سخنگوی مطبوعاتی باشگاه الطلبه این کشور اعلام کرد که جاسم کرار به طور رسمی به استقلال پیوسته است.

در این خبر آمده است: «کرار جاسم در تست‌های اولیه (احتمالا منظور تست‌های پزشکی بوده) شرکت کرده و پس از موفقیت در این تست‌ها با استقلال قرارداد یک‌ساله امضا کرد. کرار تمایل زیادی داشت که به لیگ برتر ایران بازگردد و با وجود پیشنهادات داخلی و خارجی تصمیم گرفت بار دیگر برای استقلال بازی کند. او منتظر است کارت ITC او صادر و به این تیم ملحق شود».

کرار جاسم در فصل 91 - 90 به استقلال پیوست اما به دلیل درگیری با مجتبی جباری در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد.