ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جاسم کرار بخشیده شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال از بخشیده شدن ها‌فبک عراقی این تیم خبر داد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: جاسم کرار که به دلیل مسائل انضباطی از سوی کمیته‌ انضباطی سه جلسه محروم شده بود و باشگاه استقلال نیز قصد برخورد با او را داشت اکنون مورد بخشش قرار گرفته است.

جاسم کرار چندی پیش به دلیل صحبت علیه فدراسیون فوتبال از سوی کمیته‌ انضباطی دو جلسه محروم شده بود. هر چند با بخشش موقت توانست برابر گسترش فولاد در هفته بیست و یکم را به میدان برود، اما پس از آن کمیته‌ انضباطی محرومیت او را سه جلسه اعلام کرد تا کرار سه جلسه نتواند آبی ها را همراهی کند.

علاوه بر کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال هم تصمیم گرفته بود ها‌فبک خود را جریمه کند که حالا با اعلام افشارزاده کرار می‌تواند استقلال را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که ها‌فبک عراقی آبی‌ها چندین و چند بار به دلیل حرکات ناشایست واکنش اهالی فوتبال را برانگیخته، مشخص نیست که چگونه باشگاه استقلال این بازیکن را مورد بخشش قرار داده است. 

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد



 

 

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد

 

 

کمیته انضباطی نظر خود را در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد-بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزاعلام کرد.

کمیته انضباطی در خصوص خسارات وارده به تعدادی از صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز دردیدار  مورخ 18/9/89 تیم های تراکتور سازی تبریز و پیروزی تهران اعلام کرد:با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد –بازیکن تراکتور سازی تبریز موجبات تحریک تماشاگران  را فراهم کرده و باعث ایجاد خسارت شده است،با توجه بند 10 ماده 22 آیین نامه انضباطی ،جبران خسارت وارده را بر عهده بازیکن خاطی تشخیص داده و باشگاه فرهنگی .ورزشی تراکتورسازی تبریز را ملزم کرده تا پس از بررسی  و تعیین اعلام میزان خسارات وارده توسط اداره کل تربیت بدنی استان،نسبت به کسر رقم اعلامی از باقیمانده مطالبات قرار دادی بازیکن و واریز به حساب اداره کل  اقدام کند.

گفتنی است، درخصوص تخلفات انضباطی بازیکن که با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه معلق و محروم شده است ،پس از احضار به کمیته انضباطی و انجام تحقیقات و رسیدگی ماهیتی حکم نهایی صادر و اعلام خواهد شد.