ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جادوگر همراه حسین هدایتی در «ختافه»؟!


۳ ملی‌پوش سابق نامدار فوتبال ایران مالک جدید تیم لالیگایی ختافه را همکاری خواهند کرد.

طرفداری: حسین هدایتی که بعد از تیم های استیل آذین و ملوان بندر انزلی، این بار قصد خرید سهام یک باشگاه لالیگایی را دارد، تصمیم گرفته تا از بازیکنان سابق تیم ملی ایران برای همکاری دعوت کند.

انتونیو منوز گومز، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا و مدیر باشگاه ختافه اسپانیا بامداد امروز وارد کشورمان شد تا امروز با حسین هدایتی به منظور فروش بخشی از سهام باشگاه ختافه نشستی را برگزار ‌کند.

بر همین اساس شنیده می‌شود کارهای واگذاری سهام ختافه به هدایتی تقریباً قطعی شده است و قرار است 3 ملی‌پوش سابق نامدار فوتبال ایران یعنی وحید هاشمیان، علی کریمی و مهدی‌ مهدوی‌کیا نیز او را در این تیم لالیگایی همراهی کنند. مهدوی کیا موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده و هاشمیان نیز در کلاس مربیگری آلمان به سر می برد و خیلی ها هم منتظر پاسخ نهایی کریمی به پیشنهاد همراهی‌اش با تیم اسپانیایی هستند.


ویدیو مرتبط :
شاهکار هدایتی به همراه استاد مشایخی در تعزیه قاسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس حسین هدایتی در دوران جنگ


مالک باشگاه استیل‌آذین در روزهایی که در جبهه جنگ بود.

مالک باشگاه استیل‌آذین در روزهایی که در جبهه جنگ بود.