ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جابر طلسم تراکتور را می‌شکند؟


دومین گلزن برتر استقلال در لیگ پانزدهم به دنبال شکست طلسم گلزنی برابر تراکتورسازی است.

ورزش سه: جابر انصاری در این فصل 7 گل برای استقلال در لیگ برتر زده است که گلزنی به تیم های قدرتمندی مثل پرسپولیس، سایپا، سپاهان و فولاد کارنامه او را در این فصل بسیار فوق العاده می کند و شاید او بتواند با گلزنی برابر تراکتورسازی آمار خوب گلزنی خود در این فصل را تکمیل کند.

انصاری تا به حال 2 بازی در این فصل برابر تراکتورسازی در لیگ و جام حذفی برگزار کرده است که در هیچکدام موفق به گلزنی نشده است اما این بار امیدوار است تا با گلزنی در این بازی حساس هم آمار تعداد گل هایش را بهتر کند و هم تیمش را به قهرمانی در لیگ برتر بسیار امیدوار کند.


ویدیو مرتبط :
ویدئو 5:بازی تراکتور ۳-۱ گسترش ۹۳/۰۸/۰۹ “جابر انصاری "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل شاهین بوشهر: طلسم مس در بوشهر می‌شکند



 

 

 

مدیر عامل شاهین بوشهر: طلسم مس در بوشهر می‌شکند

 

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر شرایط تیم فوتبال این باشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از انگیزه بازیکنان برای کسب حداکثر امتیاز و شکستن رکورد تیم مس خبر داد.

مجید حسینی کنگانی در مورد دیدار این تیم برابر مس ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم مس در 12 هفته گذشته شکست نخورده و قطعا بازی دشواری برابر آنها پیش رو داریم اما نفرات تیم ما چه در داخل و چه در خارج از خانه به فکر ارائه فوتبال زیبا و رسیدن به موفقیت هستند، پس نهایت تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیاز این بازی به کار می‌بندند.

وی تیم مس را یکی از تیم‌های باانگیزه و مدعی در لیگ برتر دانست و افزود: امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانیم در بوشهر برابر تیم مس به پیروزی دست یافته تا از یکسو طلسم شکست ناپذیری این تیم را بشکنیم و از سوی دیگر به جایگاه‌مان در جدول رده بندی لیگ سروسامان دهیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: در این فصل بازیکنان خوب و باارزشی داریم که با بازی روان خود، موقعیت خوبی را برای مهاجمان بوجود می‌آورند که حضورعماد رضا باعث می‌شود این بازی خوب با نتیجه خوب همراه شود.

وی با بیان اینکه عمادرضا پس از مسابقات جام کشورهای عربی به جمع نفرات شاهین ملحق می‌شود، اضافه کرد: با گلزنی این بازیکن زحمات بازیکنان به ثمر خواهد نشست و می‌توان به موفقیت تیم در آینده امیدوارتر شد.

کنگانی در پایان در مورد اینکه اگر روند ناکامی‌های شاهین ادامه داشته باشد، تغییری در کادر فنی این تیم ایجاد می‌کند، گفت: ما با قدرت از کادر فنی حمایت می کنیم و با نتایج خوبی تیم در آینده کسب می‌کند، کادرفنی هم مزد زحماتش را خواهد گرفت.

دیدار تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و مس کرمان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15 روز دوشنبه در ورزشگاه بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.