ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ثبت رکوردی دیگر در کارنامه کاسیاس


دروازه‌بان فصل گذشته رئال‌مادرید رکورد دیگری را به کارنامه پرافتخارش اضافه کرد.

خبرگزاری تسنیم: ایکر کاسیاس در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) پورتو مقابل نماینده رژیم صیهونیستی افتخاری دیگر به کارنامه درخشاشن افزود. او با بسته نگه داشتن دروازه خود در این بازی، شمار شکست‌‌ناپذیری خود در مسابقات باشگاهی اروپایی را به عدد «51» رساند و با گذر از سد ادوین فن‌در سار هلندی از این حیث بر سکوی نخست ایستاد.

ثبت رکوردی دیگر در کارنامه کاسیاس

ماه گذشته بود که دروازه‌بان اسپانیایی پورتو با حضور در پیروزی 2 بر یک خانگی پورتو مقابل چلسی در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به رکورد 152 بازی در این رقابت‌ها رسید و با گذر از ژاوی هرناندس، هافبک پیشین بارسلونا، رکورددار حضور در لیگ قهرمانان شد.

کاسیاس 34 ساله که در این تابستان از جمع کهکشانی‌ها جدا شد، در طول 16 سالی که در تیم اصلی رئال مادرید بود، پنج بار فاتح لالیگا شد و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار عنوان سوپرجام اسپانیا، دو عنوان سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و یک جام بین‌قاره‌ای کسب کرد.


ویدیو مرتبط :
به ثبت رسیدن رکوردی در ایران!! ))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت رکوردی جدید در پارس جنوبی



ثبت رکوردی جدید در پارس جنوبی

 

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از برداشت 237 میلیون متر مکعب گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی در روز گذشته (دوشنبه 15 آذر) خبر داد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شانا،مهندس علی اکبر شعبان پور گفت: از این میزان، 177 میلیون متر مکعب به شبکه سراسری گاز کشور تزریق شده، ضمن این که 9 میلیون متر مکعب گاز (اتان و ال.پی.جی) به عنوان خوراک واحدهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ارسال شده است.

وی ادامه داد: از گاز برداشت شده در روز گذشته، 32 میلیون متر مکعب به خط لوله سراسری پنجم، جهت خوراک رسانی به دو پالایشگاه فجر جم و بید بلند و همچنین تزریق به میدان نفتی آغاجاری، تزریق شده است.

شعبان پور یادآور شد: تعمیرات اساسی در پنج پالایشگاه (فازهای 1 تا 10) پارس جنوبی با موفقیت انجام شد و در مهرماه سال جاری به پایان رسید و هم اکنون در شرایط پایدار فرآورش و تولید گاز هستیم.

وی یادآور شد: با همکاری و هماهنگی خوب کارشناسان دو شرکت نفت و گاز پارس و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بخش قابل توجهی از نواقص فازهای 9 و 10 رفع شده است و به وضعیتی مطلوب رسیده ایم؛ نشست های مستمر برای آماده سازی این دو فاز، میان کارشناسان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: از زمان آغاز بهره برداری از فازهای پالایشگاهی پارس جنوبی تاکنون بیش از 363 میلیارد متر مکعب گاز ترش از مخزن مشترک گازی پارس جنوبی برداشت شده است.

شعبان پور گفت: فعالیت چشمگیر و موفقیت آمیز در بخش های مختلف برداشت، فرآورش و ارسال به شبکه های مصرف در شرکت مجمتع گاز پارس جنوبی به دلیل توجه کارکنان به نکات ایمنی است، ضمن این که گذراندن دوره های آموزشی در زمینه اچ.اس.یی برای تمام نیروهای رسمی و پیمانکار ضروری است.

وی با بیان این که به طور متوسط ماهانه پنج میلیون دلار تجهیزات شامل برخی قطعات و مواد شیمیایی مورد نیاز، برای انجام عملیات شیرین سازی گاز پالایشگاه های پارس جنوبی خریداری می شود، افزود: قطعات یدکی، اقلام مصرفی، کاتالیست ها و مواد شیمیایی مورد نیاز برای تعمیرات اساسی سال آینده در مجتمع های گازی پارس جنوبی تا اواسط فروردین 90 فراهم خواهد شد.../واحد مرکزی خبر