ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ثامن الحجج در مهران باخت


شکست حسینی و یارانش مقابل پیکان/ ثامن‌الحجج در مهران باخت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال پیکان تهران امروز در آخرین دیدار معوقه خود در سالن مهران مشهد به مصاف ثامن‌الحجج خراسان رفت و حریف خود را شکست داد.

دیدار تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و پیکان تهران مسابقه معوقه هفته چهارم لیگ برتر والیبال یادوارده 200 شهید والیبالیست بود که به دلیل حضور تیم پیکان در جام باشگاه‌های جهان در موعد مقرر (13 آبان ماه) برگزار نشد. این بازی امروز به میزبان ثامن الحجج و در سالن مهران برگزار شد.

در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری ست اول را با نتیجه 25 بر 20 به میزبان خود واگذار کردند، اما در ادامه توانستند در 3 ست متوالی با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 20 ثامن‌الحجج خراسان را شکست دادند. تیم والیبال پیکان در حالی به مصاف ثامن رفت که پیش از آن در 8 مسابقه خود در لیگ برتر امسال 7 پیروزی به دست آورده و با 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت. به این ترتیب پیکانی‌ها هشتمین پیروزی خود را جشن گرفتند و جمع امتیازهای خود را به عدد 22 رساندند و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که سید امیر خسینی، پاسور تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان که فصل گذشته در پیکان حضور داشت انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت و می‌خواست که برابر تیم سابق پیروز باشد، اما ورمیلیو و یارانش این اجازه را به ثامن ندادند.

پیکانی‌ها پیش از این تیم‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان، آرمان ورزشی اردکان، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری تبریز، گوهر کویر زاهدان و بازرگانی جواهری گنبد را شکست داده و تنها شکست این تیم برابر بانک سرمایه بود.

تیم ثامن الحجج خراسان نیز پیش از این مسابقه با 15 امتیاز از 5 برد و 3 شکست در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار داشت که این شکست تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نکرد. شاگردان جبارقوچان‌نژاد، سرمربی ثامن الحجج خراسان در سه دیدار نخست خود مغلوب تیم‌های بازرگانی جواهری، شهرداری ارومیه و بانک سرمایه شدند، اما در پنج مسابقه بعدی موفق به شکست تیم‌های سایپا، گوهر کویر زاهدان، متین صالحین ورامین، المهدی هرمزگان و آرمان ورزشی اردکان شده‌اند.

سعید درخشنده نظارت بر دیدار پیکان و ثامن در سالن مهران مشهد را بر عهده داشت. اصغر کاظمی و داوود نافعی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را عهده‌دار بودند.


ویدیو مرتبط :
موسسه ثامن الحجج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد



سایت تخفیف,سایت نت 

برگ

ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با برتری مقابل پرسپولیس به عنوان قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت) دست یافت.

به گزارش فارس، فینال دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت) ساعت 17 در سالن 12 هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی تهران بین تیم‌های پرسپولیس جویبار و ثامن الحجج (ع) سبزوار برگزار شد که این شاگردان محسن کاوه بودند که عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تا پایان وزن 96 کیلوگرم و پیش از پایان دیدار سنگین‌وزن، ثامنی‌ها با نتیجه 4 بر 2 از حریف پیش افتادند و قهرمانی خود را مسجل کردند.

* نتایج دیدارهای انفرادی این مسابقه تا پایان وزن پنجم به شرح زیر است: (اسامی کشتی‌گیران پرسپولیس ابتدا آمده است)

55 کیلو: فرزاد جعفری - حسن رحیمی، برنده (صفر بر 2 و‌ صفر بر یک کلینچ)

60 کیلو: اوپن سات، برنده - بهنام احسان‌پور (یک بر صفر کلینچ و یک بر صفر)

66 کیلو: مسعود کمروند - مهدی تقوی، برنده (صفر بر 3 و صفر بر 2)

74 کیلو: مصطفی حسین‌خانی - داوید خوتسیاشویلی، برنده (صفر بر یک کلینچ، یک بر یک)

84 کیلو: آلبرت ساریتوف، برنده - احسان امینی (صفر بر یک کلینچ، 2 بر صفر و 2 بر صفر)

96 کیلو: عباس طحان - عرفان امیری، برنده (صفر بر یک کلینچ، یک بر صفر کلینچ و صفر بر 2)

این درحالی است که کلینچ در تایم سوم به نفع طحان آمده بود و او نتوانست از شانس خودش استفاده کند و همین موضوع باعث شکست تیمش شد.

در تنها دیدار باقیمانده کشتی‌گیران به شرح زیر به مصاف هم خواهند رفت.

120 کیلو: کمیل قاسمی - فردین معصومی

فارس