ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم کشتی ساحلی ایران قهرمان جهان شد


تیم کشتی ساحلی کشورمان که با چهار نماینده در رقابت‌های ساحلی قهرمانی جهان شرکت کرده بود با کسب سه مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

سایت فدراسیون کشتی: رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روزهای 22 تا 24 خردادماه در شهر مانگالیای رومانی برگزار شد.

در پایان روز سوم این رقابت‌ها تیم کشتی ساحلی بزرگسالان کشورمان در اوزان 70 کیلوگرم توسط محمد نادری، 90 کیلوگرم توسط محمد ساداتی و 90+ کیلوگرم توسط جابر صادق زاده صاحب مدال طلا و در وزن 80 کیلوگرم توسط میلاد مهدی زاده صاحب مدال برنز شد و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

پیش از این تیم جوانان ایران با کسب سه مدال طلا و یک برنز قهرمان شده بود و تیم نوجوانان نیز با یک کشتی گیر کمتر و با کسب یک مدال طلا و یک نقره عنوان سوم را از آن خود کرده بود.


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد/پایان انتظار 19 ساله



اخبار, تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران

اخبار ورزشی - تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد/پایان انتظار 19 ساله

آزاد کاران ایران جوان قهرمان جهان شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران عنوان قهرمانی در جهان را از آن خودش کرد.در این مسابقات که در زاگرب کرواسی برگزار شد ملی پوشان ایران توانستند سه مدال طلا کسب کنند.ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم طلایی های ایران بودند.

این اتفاق در حالی افتاد که صابر خانجانی، رضا مظفری و امین طاهری هم در اوزان 50، 74 و 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. ضمن اینکه پدرام جمشیدی هم در 96 کیلو پنجم شد.

با کسب این مدال ها و پیش از پایان رقابت ها تیم ملی ایران با اقتدار و پس از تقریبا 19 سال مقتدرانه قهرمان جهان شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین