ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم والیبال ایران مقابل استرالیا مغلوب شد


تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 مقابل استرالیا مغلوب شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 12:40 به وقت تهران و در سالن متروپلیتن مقابل استرالیا قرار گرفت که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 27 بر 25 ، 27 بر 25 و 25 بر 22 به سود استرالیا تمام شد.

کواچ برای شروع بازی از محمودی، معروف، موسوی، غلامی، قائمی، عبادی پور، مرندی استفاده کرد. بازی را هر دو تیم پایاپایی آغاز کردند، اما در ادامه ایران موفق شد اختلاف 3 امتیازی با استرالیا ایجاد کند تا در امتیاز 13 بر 10 به سود ایران، سانتیلی سرمربی استرالیا در خواست وقت استراحت کند. در امتیاز 20 بر 18 به سود ایران معروف جای خود را به مهدوی داد. سرمربی استرالیا هم در این ست تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود ایجاد کرد تا نتیجه را به سود خود رقم بزند. در امتیاز 22 تیم ها به تساوی رسیدند تا معروف به جای خود بازگردد. در امتیاز 26 بر 25 به سود استرالیا کواچ درخواست وقت استراحت کرد. این ست با نتیجه 27 بر 25 به سود استرالیا تمام شد تا این تیم آسیایی دومین پیروزی خود در جام جهانی 2015 را جشن بگیرد.

برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب اولیه ایران ایجاد نشد. ست دوم را با وجود حمایت تماشاگران ایرانی از بازیکنان، استرالیایی ها بهتر آغاز کردند، اما در امتیاز 6 هر دو تیم به تساوی رسیدند. داور مسابقه بارها با تصمیمات عجیب خود تمرکز بازیکنان را برهم می زد و همین امر موجب شد تا در امتیاز 8 بر 6 به سود استرالیا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز 8 بر 7 به سود استرالیا عبادی پور جای خود را به میرزاجانپور داد. در امتیاز 16 بر 13 به سود استرالیا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. مهدی در امتیاز 17 بر 15 جایگزین معروف شد. در ادامه تیم ها در امتیاز 19 برابر شدند تا سانتیلی، سرمربی استرالیا درخواست وقت استراحت کند. در امتیاز 20 بر 19 به سود استرالیا معروف به جای خود بازگشت؛ همچنین پس از آن سامان فائزی جایگزین غلامی شد. زمانی که ایران با سرویس اشتباه معروف و در امتیاز بعدی با دریافت اشتباه مرندی با نتیجه 22 بر 20 از حریف خود عقب افتاد کواچ درخواست وقت استراحت فنی کرد و پس از آن تیم ها در امتیاز 24 به تساوی رسیدند. ست دوم هم با نتیجه 27 بر 25 به سود سبزپوشان استرالیا تمام شد.

برای شروع ست سوم میرزاجانپور از ابتدا جایگزین عبادی پور شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت. ضمن اینکه علیزاده هم جایگزین مرندی شد.  همچنین فائزی بجای عادل غلامی در ترکیب قرار گرفت. بازهم استرالیایی ها بهتر از ایران بازی را آغاز کردند و توانستند با نتیجه 8 بر 4 از ایران پیش بیفتند. استرالیایی ها به خوبی از دست مدافعان ایران برای امتیازگیری استفاده می کردند و همین عامل موجب شد تا نتیجه بازی در ست سوم 14 بر 10 شود. در امتیاز 16 بر 12 به سود استرالیا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود شاگردان سانتیلی تمام شد تا ششمین شکست ایران در جام جهانی 2015 مقابل تیمی آسیایی ثبت شود.

تیم ایران فردا در دهمین مسابقه خود باید به مصاف کانادا برود؛ کانادا امروز موفق شد با نتیجه 3 بر صفر ونزوئلا را شکست دهد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار تیم های ملی والیبال ایران - استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی والیبال ایران مغلوب قهرمان آمریکا شد



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی والیبال


 اخبار ورزشی - شکست والیبال ایران مقابل قهرمان لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا صف آرایی کرد ولی زورش به این تیم نرسید.

  تیم‌های ملی والیبال آمریکا و ایران ساعت 6:30 بامداد امروز یکشنبه به وقت تهران در نخستین بازی تدارکاتی خود در سالن USA GALEN CENTER شهر لس آنجلس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را تیم آمریکا با حساب 3 بر یک به سود خود پایان داد.

این تیم ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 17 به سود خود پایان داد و تنها ست سوم را با نتیجه 29 بر 27 به ایران واگذار کرد.

تیم ایران در حالی این بازی را واگذار کرد که از حمایت ایرانیان مقیم آمریکا برخوردار بود با این حال با ضعف‌های زیادی که در دریافت اول داشت نتوانست بازی منسجمی را از خود به نمایش بگذارد.

شاگردان کواچ در خط حمله هم برابر مدافعان روی تور حریف کاملا تحت فشار قرار گرفته بودند و نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند.

بازیکنان ایران با وجود اینکه کار را به ست چهارم کشانده بودند به خصوص در این ست ضعیف ظاهر شدند و آثار خستگی در چهره آنها نمایان بود.

 تیم‌های ایران و آمریکا در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ جهانی 2014 در شهر فلورانس ایتالیا نیز برابر یکدیگر صف آرایی کرده بودند که آن مسابقه را تیم آمریکا در سه ست متوالی به سود خود پایان داد. تیم آمریکا عنوان قهرمانی لیگ جهانی 2014 را با شکست برزیل در فینال از آن خود کرد. ایران در این مسابقات چهارم شد.

 این دو تیم در بامداد پنجشنبه دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد. بامداد شنبه و یکشنبه هفته آینده هم دو دویدار تدارکاتی دیگر بین دو تیم برگزار خواهد شد. تمامی دیدارها از ساعت 6.30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.
  اخبار ورزشی - فارس