ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم های ثروتمند عربی رقیب پرسپولیس و سپاهان برای جذب ستاره لیگ برتر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در حالی که سرمربی جدید پرسپولیس و باشگاه سپاهان برای جذب مهاجم برزیلی تراکتورسازی ابراز تمایل کرده اند ظاهرا چند تیم عربی حوزه خلیج فارس هم خواهان این بازیکن هستند.

لوسیانو ادینهو پس از گذارندن یک دوره ناموفق در لیگ امارات دوباره به لیگ برتر ایران برگشت و با تیم تراکتورسازی قرارداد بست.

 

این بازیکن برزیلی تاکنون 17 گل برای تراکتورسازی در لیگ به ثمررسانده و در لیگ قهرمانان هم گل های حساسی زده است.

 

درخشش دوباره ادینهو باعث شده او در کانون توجه رسانه ها قرار بگیرد و چند تیم عربی حوزه خلیج فارس برای جذب او ابراز تمایل کنند.

 

گفته می شود برانكو ایوانكوویچ مترجم خود را مامور مذاكره با این ستاره كرده است و رضا چلنگر در تلاش است تا هر طور شده خواسته سرمربی پرسپولیس را برآورده كند.

 

از سوی دیگر باشگاه سپاهان هم كه همواره بهترین خریدهای خارجی را داشته است، خواهان به خدمت گرفتن ادینهو و ساختن یک خط حمله آتشین در کنار لوسیانو پریرا شده اند.

 

البته مسئولان تراکتورسازی هم اعلام کرده اند سعی در حفظ ستاره برزیلی شان برای فصل آینده را دارند و حتی تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی این تیم هم یکی از شرط های تمدید قراردادش را حفظ ادینهو و آندو گذاشته است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
داوری بازی سپاهان - پرسپولیس (هفته دوم لیگ برتر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی تیم پرسپولیس: حضوری موفق در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی خواهیم داشت



 

 

 

مربی تیم پرسپولیس: حضوری موفق در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی خواهیم داشت

 

مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی تلاش می کند سطح آمادگی بازیکنان را بالا ببرد تا آنان بتوانند در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاههای آسیا حضوری موفق داشته باشند.

زلکو میاچ گفت: به عنوان مسئول تمرینات تیم پرسپولیس تلاش می کنم بازیکنان با تاکتیک های مختلف آشنا و آن ها را در بازی ها به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اردوهای تیم پرسپولیس در ترکیه و دبی گفت: در زمان برگزاری اردوها در دو تورنمنت بین المللی و در سطح اروپا شرکت کردیم که بازیکنان تجربیات خوبی کسب کردند.

میاچ افزود: بازیکنان پرسپولیس بازی‌های خوبی در مقابل تیم‌های اروپایی هم چون اینتراخت آلمان، اسپارتاپراگ جمهوری چک و زنیت سن پترزبورگ ارایه دادند که موجب بالا بردن سطح کیفی آنان شد.

وی گفت: پرسپولیس یکی از تیم های مطرح و بزرگ در سطح فوتبال ایران و آسیا است و کادر فنی تلاش می کند بازیکنان هم خودشان را به سطح این تیم برسانند.

وی در خصوص تورنمنت شش جانبه دبی و بازی با تیم های اروپایی افزود: بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار خود مقابل تیم های اسپارتابراگ و زنیت خیلی خوب بازی کردند و کادر فنی هم از عملکرد آنان رضایت دارد.

مربی تیم پرسپولیس گفت: بازی با این تیم های اروپایی برخی از ضعف های ما را نمایان کرد که کادر فنی تلاش می کند تا شروع مسابقات آن ها را برطرف کند.

وی افزود: قطعا بعد از برگزاری این اردوها بازیکنان پرسپولیس توانایی های واقعی خود را در مسابقات پیش رو به نمایش خواهند گذاشت.