ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم های بدهکار در اولین بازی لیگ برتر 3 بر صفر بازنده خواهند بود



اخبار,اخبار ورزشی,اسماعیل حسن زاده

رئیس کمیته انضباطی درباره بدهی باشگاه های لیگ فوتبال گفت: «باشگاه ذوب آهن بیش از 20 میلیارد ریال بدهی داشته که هنوز هم گزارشی مبنی بر پرداخت آن به ما ارائه نشده است.

اسماعیل حسن زاده درباره بدهی باشگاه های لیگ برتری، اظهار داشت: «در بحث بدهی باشگاه های بدهکار پیش می رویم. امسال اتفاق خوش آیندی رخ داده و ما با هماهنگی مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ و به خصوص دبیر کل و رئیس سازمان لیگ برتر، فعالیت متفاوتی را نسبت به سال های گذشته انجام داده ایم.

 

به طوری که اگر در سه سال گذشته حمایت مقامات اجرایی برای اجرای رای مطالبات وجود نداشت، امسال عزم، اراده، حمایت و همچنین قول مستقیم دکتر اسدی و مهدی تاج باعث شده تا باشگاه های بدهکار دقیقا با روشی که در جلسات مطرح شده است، قبل از اولین مسابقه باید بخشی از بدهی های خود را تسویه کنند.»


وی در ادامه بیان کرد: «ضمانت اجرایی این تصمیم این است که به دستور رئیس سازمان لیگ برتر، تیمی که بدهکار است، اگر نامه بلامانع بودن فعالیتش را از کمیته انضباطی دریافت و ارائه نکند، اجازه حضور در اولین مسابقه را نخواهد داشت و مسلم است تیمی که در مقابل حریفش حاضر نشود، نتیجه دیدار سه بر صفر توسط داور اعلام خواهد شد.

 

ما یقین داریم این بار با حمایت دبیر کل و رئیس سازمان لیگ برتر، حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه های بدهکار که چند سالی است خاک می خورد، اجرا می شود.»

حسن زاده درباره فعالیت باشگاه های بدهکار در ادامه افزود: «خوشبختانه با تاکیداتی که صورت گرفته، برخی از باشگاه ها در لیگ برتر و دیگر لیگ ها تلاش لازم را برای تسویه بدهی شان انجام داده اند. چند باشگاه کاملا بدهی خود را تسویه کرده و مدارکشان را به کمیته انضباطی ارائه داده اند.

 

چند باشگاه دیگر هم به تدریج اقدام به اخذ رضایت کرده و مدارک لازم را ارائه می دهند. در واقع  بلامانع بودن فعالیت باشگاه بدهکار پس از تسویه کامل، با روشی که پیش بینی شده، صادر می شود. تا به امروز بیش از 10 تیم در اجرای حکم کمیته انضباطی اقدام کرده اند.»

رئیس کمیته انضباطی درباره اظهارات برخی از باشگاه ها در خصوص میزان بدهیشان گفت: «برخی از باشگاه ها اگر درباره میزان بدهی خود یا تسویه حساب احتمالی با طلبکاران مدارکی دارند، می توانند آن را به کمیته انضباطی ارائه دهند و کمیته انضباطی دقیقا بدهی هایی که قطعی و لازم الاجرا شده است را محاسبه و اعلام کند و اعلام این مبالغ، مطابق آراء قطعی است.

 

به عنوان مثال باشگاه ذوب آهن مدعی بوده که برای این باشگاه بدهکاری وجود ندارد در حالی که مطابق آرای قطعی، باشگاه مذکور بیش از 20 میلیارد ریال بدهی داشته که هنوز هم گزارشی مبنی بر پرداخت آن به ما ارائه نشده است.»

وی در پایان گفت: «چنانچه باشگاه ها مدارک و مستندات مربوط به مصالحه و تسویه حساب با طلبکاران را ارائه دهند، کمیته انضباطی مراتب را بررسی کرده و از سقف بدهی هایشان خواهد کاست.»

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
حواشی لیگ برتر فوتبال برای تیم‌های بدهکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه کفاشیان به تاج درباره تیم های بدهکار/همه بازی های لیگ برتر انجام شود!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

علی کفاشیان با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج دستور داد که بازی تیم های بدهکار در لیگ برتر انجام شود.

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران نوشت علی کفاشیان با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج خواستار پرداخت قطعی بدهی باشگاه‌ها شد. متن این نامه به شرح زیر است:

با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر و نظر به نامه‌های ارسالی فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات برای تیم‌های بدهکار به اطلاع می‌رساند؛ نظر به مصوبه شورای امنیت و با توجه به لزوم برگزاری منظم بازی‌ها دستور فرمایید بخشی از درآمد باشگاه‌های بدهکار طبق لیست اعلام شده مسدود و دیون طلبکاران توسط کمیته انضباطی و هماهنگی آن سازمان از این محل تخصیص و پرداخت شود، بدیهی است به این ترتیب شروع بازی‌ها بلامانع خواهد بود.

لذا خواهشمند است دستور فرمائید کلیه مسابقات لیگ برتر با توجه به برنامه‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا و تیم فوتبال امید کشورمان بدون وقفه و در زمان مقرر انجام پذیرد.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین