ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا +عکس


در تیم منتخب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسلونا هر کدام با داشتن سه بازیکن بیشترین سهم را دارند.

خبرگزاری تسنیم: پس از پایان بازی‌های دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)  تیم منتخب این هفته از رقابت‌ها را منتشر کرد که در این بین دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا هر کدام با داشتن سه بازیکن بیشترین سهم را دارند.

در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکومادرید برابر رئال مادرید تن به تساوی بدون گل داد، یوونتوس یک بر صفر از سد میهمانش، موناکو گذشت، پاری‌سن‌ژرمن در خانه‌اش با نتیجه 3 بر یک مغلوب بارسلونا شد و در نهایت پورتوی پرتغال موفق شد بایرن مونیخ را با نتیجه 3 بر یک از پیش‌رو بردارد.

تیم منتخب این هفته لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

دروازه‌بان:
یان اوبلاک (اتلتیکومادرید)

مدافعان:
گیلهرم سیکویرا (اتلتیکومادرید)، دیه‌گو گودین (اتلتیکومادرید)، سرخیو راموس (رئال مادرید) و خاویر ماسچرانو (بارسلونا)

هافبک‌ها:
آرتورو ویدال (یوونتوس)، تیاگو آلکانتارا (بایرن مونیخ) و سرخیو بوسکتس (بارسلونا)

مهاجمان:
جکسون مارتینس (پورتو)، لوئیز سوارز (بارسلونا) و ریکاردو کوارشما (پورتو)

تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا +عکس


ویدیو مرتبط :
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 2016 : تیم منتخب هفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2015-2014 +عکس


از سوی وبسایت گل، 11 بازیکن برتر برای تیم منتخب لیگ قهرمانان فصل 2014-2015 برگزیده شدند.

ورزش سه: بر این اساس مارک آندره تراشتگن، اینیستا، پیکه و مسی از بارسلونا، کروس و رونالدو از رئال مادرید، کیه لینی از یوونتوس، لوئیس آدریانو از شاختار، ژابی آلونسو از بایرن، عبدالنور از موناکو و یاسین براهیمی از پورتو، یازده بازیکن تیم منتخب تورنمنت را تشکیل می دهند.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

تراشتگن : دروازه بان آلمانی بارسلونا، تا پیش از دریافت گل از موراتا در بازی فینال، 6 کلین شیت را به ثبت رسانده بود. او که در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت بارسا بود، با نمایش های خوب خود نقش مهمی در قهرمان شدن بارسا ایفا کرد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

پیکه : مدافع ارزشمند بارسا از نیمه های فصل اوج گرفت و به یک ستون مستحکم در خط دفاعی بارسا بدل شد. پیکه از دور یک هشتم تا فینال، تنها 10 بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شد. او نقش مهمی در کلین شیت های تراشتگن و بارسا داشت.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

کیه لینی : غیبت او در بازی فینال کاملا به ضرر یووه تمام شد. او کمک کرد تا یووه 6 بار در لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگاه دارد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

عبدالنور : این مدافع تونسی باشگاه موناکو، در 4 بازی اول گروهی غایب بود اما با بازگشتش به میادین یک گل به زنیت زد و کمک کرد تا موناکو بالاتر از لورکوزن، صدرنشین گروهش شود. او مقابل آرسنال هم نمایش درخشانی داشت.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

براهیمی: بازیکن کناری الجزایری باشگاه پورتو که عملکردی درخشان در این فصل داشت. او در اولین بازی پورتو مقابل باته، هت تریک کرد و در ادامه رقابت ها دو گل دیگر نیز به ثمر رساند. او سه پاس گل نیز داد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

آلونسو : سلطان پاس در بایرن مونیخ. او اگرچه اشتباهاتی در امر دفاع داشت اما مثل همیشه نقش مهمی در راه اندازی حملات بایرن و سازماندهی خط میانی تیم مونیخی ایفا کرد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

کروس : یکی از بهترین خریدهای چند فصل اخیر رئال مادرید. رکورددار پاس صحیح در بین همه هافبک های اروپایی.کروس سه پاس گل نیز در این رقابت ها داد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

اینیستا : از نیمه های فصل یک بار دیگر به اوج آمادگی رسید. او 5 پاس گل در این تورنمنت داد از جمله پاس گلی که شب گذشته در بازی فینال، روی گل اول به راکیتیچ داد. اینیستا بهترین بازیکن فینال نیز برگزیده شد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

مسی : همچون همیشه بهترین بازیکن بارسلونا بود. 10 گل در این فصل لیگ قهرمانان به ثمر رساند. بخصوص دو گل او در بازی رفت به بایرن در برتری 3-0 بارسلونا، نقش مهمی در رسیدن بارسا به فینال داشتند.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

رونالدو : کریستیانو نیز همچون مسی 10 گل به ثمر رساند و آقای گل رقابت ها شد. او بدشانس بود که با وجود دو بار گلزنی به یووه در نیمه نهایی، رئال نتوانست به فینال صعود کند.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015

لوئیز آدریانو : مهاجم برزیلی شاختار، مقابل باته بوریسوف موفق به زدن 5 گل شد. او در مجموع 9 گل به ثمر رساند و بدشانس بود که شاختار در یک هشتم به بایرن برخورد کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015