ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم منتخب دور سوم کوپا آمریکا



 

 

تیم منتخب دور سوم کوپا آمریکا

 

بعد از باز های ضعیفی که ستاره های جام در دو دیدار ابتدایی انجام دادند، در تیم منتخب دور سوم، ستاره های بیشتری دیده می شوند.

دور گروهی رقابت های کوپا آمریکا با برگزاری رقابت های گروه دوم به پایان رسید و تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی، رقبای شان را شناختند.

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به تیم منتخب دور سوم رقابت ها:

 

آرایش: 4-2-1-3

دروازه بان: رنی وگا (ونزوئلا)

بازی های درخشان رنی وگا، یکی از دلایل اصلی راه یافتن ونزوئلا به مرحله بعدی رقابت های کوپا آمریکا بود. اگرچه او در دیدار مقابل پاراگوئه سه گل دریافت کرد اما واکنش های بسیار خوبی نیز انجام داد و در وقت های تلف شده با یک ضربه سر، پاس گل تساوی تیمش را پایه ریزی کرد. او روی ضربه آزاد جلو رفته بود!

مدافع راست: مایکون (برزیل)

او در رقابت های این فصل در ترکیب اینتر نتوانست نمایش های درخشان فصل قبل را تکرار کند اما مانو منزس با انتخاب او به جای دنی آلوس دست به ریسک زد و خیلی زود حاصل آن را دریافت کرد. مایکون در کارهای بسیار دفاعی بسیار خوب کار کرد و در نفوذها نیز غیرمحال بود . او به خوبی بازی را به کناره ها می برد و برای نیمار موقعیت گل فراهم می کرد.

مدافع میانی: ماریو یپس (کلمبیا)

این مدافع باتجربه که بعد از سال ها بار دیگر حضور در کوپا آمریکا را تجربه می کند، بار دیگر از همه تجربیاتش استفاده کرد و در پیروزی 2-0 تیم شکوفا شده کلمبیا مقابل بولیوی، به خوبی خط دفاعی تیمش را سر و سامان داد و به این ترتیب کلمبیا بالاتر از آرژانتین به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.

مدافع میانی: دیه گو لوگانو (اروگوئه)

او را احتمالا بهترین مدافع میانی رقابت ها تاکنون دانست. او در دیدار مقابل مکزیک بازی بسیار خوبی ارائه داد. لوگانوی 30 ساله در زدن ضربات سر بی رقیب بود و به خوبی بازیکنان حریف را ناکام گذاشت و در داخل زمین یک رهبر واقعی برای تیمش بود.

مدافع چپ: پابلو آرمرو (کلمبیا)

بازی بسیار خوبی مقابل آرژانتین انجام داد، اما در دیدار مقابل بولیوی بهتر هم بود. او که در رقابت های این فصل با پیراهن اودینزه بسیار خوب کار کرد، در این دیدار در سمت چپ زمین کلمبیا یکه تاز بود، ارسال های خطرناکی روی دروازه حریف انجام داد و در نهایت یک ضربه پنالتی برای تیمش به دست آورد.

هافبک میانی: یوآندری اروسکو (ونزوئلا)

این ستاره 20 ساله که چند ماه قبل به باشگاه وولفسبورگ پیوست، در رقابت های کوپا آمریکا نیز به درخشش اش ادامه می دهد. او در تساوی 3-3 تیمش مقابل پاراگوئه نمایش بسیار خوبی داشت، تکنیک بالایش را به نمایش گذاشت و به خوبی میانه زمین را کنترل کرد. او نشان داد که آینده درخشانی در پیش دارد.

هافبک میانی: فرناندو گاگو ( آرژانتین)

او که فصل خوبی را در رئال سپری نکرد، و کمتر به بازی گرفته شد، با حضورش در ترکیب آرژانتین، هماهنگی ای که در دیدارهای قبلی در تیم باتیستا دیده نمی شد، را به تیم اضافه کرد. او پاس گل اول را برای سرخیو آگوئرو فراهم کرد و زمینه ساز پیروزی 3-0 آرژانتین شد.

هافبک هجومی: لیونل مسی (آرژانتین)

این همان مسی ای بود که همه منتظر دیدنش بودند، با اعتماد به نفس، تکنیکی و توقف ناپذیر. ستاره بارسا دو پاس گل به آگوئرو و آنخل دی ماریا داد و بارها ایگواین را صاحب موقعیت کرد و در سراسر بازی، در یک سوم دفاعی حریف خطرساز بود.

مهاجم راست: نیمار (برزیل)

او که در دو دیدار ابتدایی ناامیدکننده ظاهر شده بود، دو گل به اکوادور زد و بازگشت خوبی داشت. او روی گل اول هماهنگی خوبی با گانسو، هم تیمی اش در تیم سانتوس داشت و روی پاس مایکون، یک بار دیگر نیز گلزنی کرد.

مهاجم میانی: رادامل فالکائو (کلمبیا)

فالکائو بعد از فصل درخشانی که با پورتو سپری کرد، از ابتدا یکی از نامزدهای کسب کفش طلای این رقابت ها بود. او در دیدار مقابل بولیوی هم 2 گل زد تا نشان دهد همچنان از شانس رسیدن به این عنوان برخوردار است. او روی هر دو گل خونسردی و تبحرش را به خوبی نشان داد.

مهاجم چپ: سرخیو آگوئرو (آرژانتین)

مهاجم اتلتیکو مادرید و داماد دیه گو مارادونا در دیدار مقابل کاستاریکا دو گل دیگر زد تا با سه گل زده، در حال حاضر بهترین گلزن رقابت ها باشد. او گل اول را روی یک توپ برگشتی زد و سپس با کنترل پاس مسی و تبدیل آن به گل، اعتماد به نفس بالای خود را به نمایش گذاشت.


ویدیو مرتبط :
چه تیم های قهرمان جام جهانی زنان و کوپا آمریکا میشوند ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تیم منتخب دور گروهی کوپا آمریکا


تیمی منتخب از ۱۱ بازیکن برتر دور گروهی جام ملت های آمریکای جنوبی.

جام نیوز:  وبسایت گل این ترکیب منتخب را برای دور گروهی در نظر گرفته است که ۴ بازیکن از تیم میزبان در آن حضور دارند:

دروازه بان: کلودیو براوو ( شیلی )

مدافعان: گری مدل ( شیلی ) ، خوزه خیمنز ( اروگوئه ) ، تیاگو سیلوا ( برزیل )

هافیک‌ها: ویدال ( شیلی )، کارلوس سانچز ( کلمبیا)، لوباتون ( پرو)، آرانگوئیز ( شیلی )

مهاجمان: لیونل مسی ( آرژانتین)، باریوس ( پاراگوئه)، آگوئرو ( آرژانتین)

عکس: تیم منتخب دور گروهی کوپا آمریکا