ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی کشتی قهرمان زودهنگام آسیا شد


تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان قهرمان زودهنگام بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در دوحه قطر شد.

خبرگزاری تسنیم: با توجه به اینکه سه ملی‌پوش کشورمان در روز دوم مسابقات بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به فینال راه یافته‌اند و در روز نخست نیز ملی‌پوشان موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شده‌اند، قهرمانی تیم ایران قبل از برگزاری رقابت‌های فینال امروز (پنجشنبه) مسجل شده است.

بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم، پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم سه آزادکار کشورمان هستند که امروز به فینال راه یافتند و برای کسب مدال طلا از ساعت 18 به‌وقت محلی باید به مصاف حریفان بروند.

همچنین مسعود اسماعیل‌پور و علیرضا کریمی هم روز گذشته دو مدال طلا، کمیل قاسمی یک مدال نقره و یونس سرمستی نیز یک برنز برای کشورمان کسب کردند.

به این ترتیب همه ملی‌پوشان کشورمان غیر از سعید داداش‌پور که به‌علت مصدومیت از رقابت‌ها انصراف داد، در بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
‫قهرمان تیم ملی فوتسال زنان ایران در آسیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد



با کسب یک مدال طلا و 3 برنز

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال طلا و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی روز‌های 31 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در شهر دهلی‌نو پایتخت هند برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز شدند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با 45 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم هند با 48 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و مغولستان با 40 امتیاز سوم شد.

کره‌جنوبی و قرقیزستان مشترکاً با 38 امتیاز چهارم شدند. تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، ژاپن، قزاقستان و چین در رده‌های بعد قرار گرفتند.

پرویز هادی در 120 کیلو تنها مدال طلای ایران را کسب کرد. عزت‌الله اکبری در 74، احسان امینی در 84 و حامد تاتاری در 96 کیلوگرم هم 3 مدال برنز برای کشورمان کسب کردند.

محمد طهماسبی‌زاده در 55 کیلو و حسن مرادقلی در 60 به عنوانی بهتر از هفتمی نرسیدند. محمد یوسفی در 66 کیلوگرم هم هشتم شد.

تیم ملی کشتی فرنگی هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا که 29 تا 30 فروردین ماه برگزار شد با 3 مدال نقره و 2 برنز به نایب قهرمانی بسنده کرده بود./فارس