ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی والیبال در مسکو اردو زد


کاروان والیبال ایران عصر امروز به شهر مسکو محل برگزاری سه دیدار تداکاتی خود رسید.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی والیبال ایران پس از حضور در جام واگنر و برگزاری سه مسابقه مقابل تیم های فرانسه، لهستان و ژاپن صبح امروز پس از طی کردن مسافتی 240 کیلومتری به فرودگاه ورشو رفتند و از آنجا راهی مسکو شدند.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی، ملی پوشان نخستین تمرین خود را در این شهر صبح فردا چهارشنبه در سالن باشگاه دینامو مسکو که اختصاص به کار با وزنه و تمرین سرویس و دریافت دارد، برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در این اردوی تدارکاتی دو دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه که به تازگی سرمربیگری‌اش را آلکنو برعهده گرفته وگفته می شود تمرینات آماده سازی خوبی برای حضور در جام جهانی و کسب سهیمه المپیک داشته‌اند، برگزار می‌کنند و سپس در سومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملی هلند خواهند رفت.

اسامی 14 بازیکن حاضر در این اردوی تدارکاتی به شرح زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر و جواد معنوی نژاد.

مردان والیبال ایران خود را برای حضوری شایسته در جام جهانی ژاپن که 18 شهریور در ژاپن برگزار می شود، آماده می کنند.


ویدیو مرتبط :
تیم ملی والیبال تو اتوبوس در اردو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی مو‌ی‌تای ایران در تنکابن اردو زد


تیم ملی موی‌تای جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات 2015 تایلند در مرحله سوم به مدت 15 روز در تنکابن اردو زد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی موی‌تای جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات 2015 تایلند در مرحله سوم به مدت 15 روز از امروز در تنکابن اردو زد.

سرپرست تیم ملی موی‌تای جمهوری اسلامی ایران امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان تنکابن گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی موی‌تای برای حضور قدرتمندانه در مسابقات 2015 که 25 مرداد در بانکوک برگزار می‌شود با شرکت 12 ملی پوش و پنج ملی‌پوش جوانان در مرحله سوم به مدت 15 روز در غرب مازندران و شهرستان تنکابن اردو زده است.

عبدالرضا مشکور اظهار کرد: این تیم مرحله نخست اردوهای تدارکاتی خود را در مجموعه انقلاب تهران و مرحله دوم آن را نیز با موفقیت در سنندج به پایان رسانده و هم‌اکنون روزی دو مرحله صبح و عصر و در فضایی با نشاط تلاش می‌کند تا به حداکثر ظرفیت آمادگی خود برسد که با توجه به کوشش جمعی کادر فنی، مدیریتی و ورزشکاران در حال حاضر سطح آمادگی بچه‌ها بسیار خوب است.

مشکور با اشاره به اینکه تیم موی‌تای ایران جایگاه بسیار خوبی در رنکینگ جهانی و آسیا دارد، افزود: سه ماه قبل و در مسابقات ساحلی پوکت تایلند، تیم ملی ساحلی ما  پس از کشور میزبان به نایب قهرمانی رسید که این اتفاق مبارک موجب ارتقاء جایگاه ایران در رنکینگ آسیایی آن از رتبه دوازدهم به چهارم شده است.

سرپرست تیم ملی موی‌تای ایران که مربی این تیم و رئیس هیئت شهرستان تنکابن و هیئت موی‌تای مازندران را نیز بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعد از کشور تایلند که موسس این رشته رزمی است کشورمان جدای از رنکینگ محاسبه شده از نظر سطح فنی و رشد و توسعه در رتبه دوم آسیا قرار دارد و این امیدواری برای حضور در مسابقات 2015 برای کسب سه تا چهار مدال طلا وجود دارد.

وی در پایان گفت: شرایط و وضعیت محل برگزاری اردوی تنکابن بسیار مساعد است و همکاری خوبی از سوی مسئولان استان به‌ویژه در شهرستان تنکابن برای برگزاری بهتر این اردو با مجموعه تیم ملی موی‌تای برقرار است که بسیار مطلوب است.