ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی والیبال در غیاب ولاسکو به ایران بازگشت



تیم ملی والیبال , بازگشت تیم ملی والیبال به ایران

تیم ملی والیبال در غیاب ولاسکو به ایران بازگشت

تیم ملی والیبال ایران پس از کسب عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا به ایران بازگشت.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته با پیروزی 3 بر صفر برابر کره‌جنوبی برای دومین بار متوالی عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

ملی‌پوشان ایران پس از کسب این افتخار در غیاب ولاسکو، سرمربی تیم ملی و در میان استقبال پرشور مردم والیبال فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

همچنین صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز برای استقبال از اعضای تیم ملی والیبال به فرودگاه آمدند.

در پایان این دوره از رقابت‌ها کمیته فنی مسابقات اسامی برترین‌ها را اعلام کرد که نام چهار ایرانی در بین برترین‌ها دیده می‌شد. با این شرایط می‌توان اذعان کرد که شاگردان ولاسکو سلطه کامل بر والیبال آسیا پیدا کرده‌اند.

اسامی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی آسیا به این شرح است:
بهترین پاسور: سعید معروف

بهترین مدافع: سید محمد موسوی

بهترین لیبرو: فرهاد ظریف

بهترین اسپکر: امیر غفور

ارزشمندترین بازیکن: سعید معروف

امتیازآورترین بازیکن: ویجون ژونگ از چین

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مراسم خداحافظی ولاسکو از تیم ملی والیبال ایران 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت كاروان تیم ملی به ایران در غیاب قطبی



 

 

بازگشت كاروان تیم ملی به ایران در غیاب قطبی

 

کاروان تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته بعد از انجام دیدار دوستانه با آنگولا قطر را به مقصد ایران ترک کرد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف آنگولا رفت که با گل دقایق پایانی جواد نکونام مقابل حریف به برتری رسید.

کاروان ایران پس از این مسابقه و پایان اردوی خود، قطر را به مقصد کشورمان ترک کردند تا پس از استراحتی 3 روزه و دیدار با خانواده‌هایشان برای بازگشت مجدد به قطر و مصاف با حریفان آماده شوند.

تیم ملی ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، امارات و کره‌شمالی هم گروه است و در نخستین دیدار خود 21 دی ماه با عراق روبرو می‌شود.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران همراه کاروان کشورمان بازنگشت. گفته می‌شود وی برای ارزیابی شرایط موجود تا فرصت باقیمانده تا آغاز جام ملت‌های آسیا در قطر مانده است.

از طرفی با توجه به شایعات مطرح شده در هفته‌های اخیر گفته‌ می‌شود که قطبی به دلیل مشکلات مالیاتی به ایران بازنگشته است.

مهدی حاج باقر، مدیر برنامه‌های قطبی، در این زمینه گفت: این شایعه صحت ندارد، چون قطبی قبل از رفتن به دوحه نیز گفته بود که برای بررسی شرایط پس از پایان اردوی قطر با کاروان ایران باز‌نخواهد گشت.