ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی والیبال ایران، مصر را هم شکست داد



 

 

تیم ملی والیبال ایران، مصر را هم شکست داد

 

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای جام جهانی والیبال ، امروز " دوشنبه " موفق شد ، در سه ست پیاپی مصر را مغلوب کند.

تیم ملی کشورمان که در شش دیدار گذشته خود صاحب دو شکست برابر کوبا و آمریکا و چهار پیروزی برابر ژاپن، لهستان، صربستان و آرژانتین شده بود، پس از آنکه بازی روز یکشنبه را به آمریکا واگذار کرد، این بار با انگیزه ای مضاعف به مصاف قهرمان آفریقا رفت و در همان گیم اول برخلاف دیدارهای گذشته با ارائه بازی قدرتی و کم اشتباه برابر حریف به پیروزی 25 بر 18 دست پیدا کرد.

در گیم دوم بازهم این ایران بود که ابتکار عمل را از همان امتیازات اول در دست گرفت و با دفاع ها و دریافت های عالی حریف را مقهور بازی کم اشتباه خود کرد و با دفاع خوب مهدوی و آبشارهای کم نقص زرینی و بازار گرد امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کرد و در نهایت با نتیجه 25 بر 21 حریف را شکست داد.

در گیم سوم شاگردان خولیو ولاسکو با قدرت بیشتری بازی را شروع کردند و روی ضربات خوب پوریا فیاضی 5 امتیاز از حریف پیش افتادند و بازهم با دریافت های خوب فرهاد ظریف و همچنین حمزه زرینی به روند خوب تیم ایران ادامه دادند و اختلاف امتیاز را با حریف حفظ کردند. در این گیم مصری ها تلاش زیادی کردند تا اجازه ندهند فاصله امتیازات زیاد شود.

قهرمان آفریقا که قصد داشت در گیم سوم کمی هم به سمت مسائل حاشیه ای پیش برود و درگیری لفظی را با بازیکنان ایران راه انداختند در این گیم توسط "ردا" به امتیازات خوبی دست پیدا کردند اما بازهم این ملی پوشان ایران بودند که در دریافت و سرویس موفق عمل کردند و با حفظ فاصله امتیازات در نهایت با نتیجه 25 بر 15 حریف خود را شکست داد.

تیم ملی کشورمان از 6 بازی گذشته خود در این رقابتها 9 امتیاز کسب کرده بود و با کسب 3 امتیاز این بازی 12 امتیازی شد و به طور موقت  پس از لهستان ، روسیه و برزیل  در جایگاه چهارم جدول رقابتها قرار گرفت .

تیم ملی والیبال کشورمان فردا در هشتمین بازی خود به مصاف چین می رود .

سه تیم اول این رقابتها به طور مستقیم به المپیک 2012 لندن راه خواهند یافت


ویدیو مرتبط :
تحلیل سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از شکست مقابل ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی تیم ملی ایران به شکست مقابل آمریکا درمرحله نهایی لیگ جهانی والیبال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
کواچ: بدون انرژی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی مقابل آمریکا خیلی بد و بدون انرژی بازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: در این مسابقه در زدن سرویس عملکرد خوبی نداشتیم و در مقابل آمریکایی ها بسیار خوب دریافت کردند.

وی ادامه داد: اشتباهات زیادی در طول مسابقه داشتیم و به آمریکا کمک کردیم که خیلی راحت به پیروزی برسد. امشب بسیار بد و بی انرژی بودیم و باختیم.

کواچ خاطرنشان کرد: بازیکنان آمریکا به خوبی از توانایی خود در زدن سرویس های پرشی استفاده کردند و ما هم اشتباهات زیادی در دریافت داشتیم.
اخبار ورزشی - فارس