ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی هاکی ایران مسافر کره جنوبی شد


تیم ملی هاکی کشورمان با غلبه بر چین تایپه در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی، مسافر اینچئون کره جنوبی شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، تیم ملی هاکی کشورمان برای تعیین مقام پنجم، ششم مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون امروز به مصاف تیم چین تایپه رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک این تیم را از پیش رو بردارد و در جایگاه پنچم قرار گیرد. یعقوب بهرامی هر ۲ گل کشورمان را به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌های امروز  قطر ۳ بر ۲ تیم هنگ کنگ را شکست داد. از ساعاتی دیگر نیز تیم‌های سنگاپور و سریلانکا برای کسب مقام سوم و چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند و در بازی فینال نیز تیم‌های عمان و بنگلادش با هم روبرو می‌شوند.

بدین ترتیب تیم‌های عمان، بنگلادش، سریلانکا، سنگاپور، ایران و چین تایپه جواز حضور در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی را کسب کردند.

تیم ملی هاکی کشورمان دوشنبه ساعت ۲۲:۱۵ به کشور بازمی‌گردد.


ویدیو مرتبط :
ده گل تیم ملی فوتبال ایران به کره جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک عکس، یک خاطره: اولین تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی



یک عکس، یک خاطره: اولین تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی

اولین تیم ملی ایران که مقابل کره جنوبی به میدان رفت: 54 سال قبل در توکیو

ایران و کره جنوبی 54 سال قبل برای اولین بار باهم روبرو شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش سایت گل، ایران و کره جنوبی دو قدرت و رقیب سنتی در قاره آسیا اولین بار در بازی های آسیایی 1958 توکیو باهم روبرو شدند. در آن بازی که روز 3 خرداد 1337 برگزار شد، کره جنوبی در یک بازی طوفانی 5- صفر ایران را برد و یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ را به تیم ملی تحمیل کرد.

البته ایران در جام ملت های 1996 انتقام آن شکست را با 6 تایی کردن کره ای ها گرفت.  نکته جالب در مورد این بازی اینکه تیم ملی در حالی با کره جنوبی روبرو شد که به مدت 7 سال هیچ بازی رسمی انجام نداده بود و بعد از بازی های آسیایی 1951 در هیچ میدانی حاضر نشده بود.

این عکس تیم ملی ایران در اولین بازی تاریخ مقابل کره جنوبی در توکیو است:

ایستاده از راست: امیرمسعود برومند، پرویز کوزه کنانی، پرویز دهداری، نادر افشار علوی نژاد، ایرج حاتم

نشسته از راست: امیر عراقی، داود ارغوانی، عارف قلی زاده، ایرج عرفان، علی جعفرزاده، جواد بهشتی

گل