ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی فوتبال کامل شد


با اضافه شدن مسعود شجاعی به تمرینات تیم ملی، ترکیب ایران در فاصله 23 روز تا شروع جام جهانی کامل شد.

ایسنا: با اضافه شدن مسعود شجاعی به تمرینات تیم ملی، ترکیب ایران در فاصله 23 روز تا شروع جام جهانی کامل شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی عصر دیروز در کمپ جدید خود و در شهر اشتگلزباخ تمرینات خود را ادامه دادند.

بازیکنان تیم ملی پس از انجام تمرینات صبح دیروز در والتراسدورف، به هتل محل اقامتشان در این شهر بازگشته و پس از توقفی کوتاه، به سمت شهر اشتگلزباخ حرکت کرده و پس از ورود به هتل محل اقامتشان و صرف ناهار و استراحت به محل تمرین خود در این شهر رفتند و تمرینات خود را در دور جدید آغاز کردند.

در تمرین عصر دیروز که به مدت دو ساعت به طول انجامید بازیکنان پس از گرم کردن و انجام تمرینات بدون توپ خود، تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پیگیری کردند.

مسعود شجاعی بازیکن تیم ملی شاغل در باشگاه لاس پالماس اسپانیا بعدازظهر دیروز وارد اردو شد و با حضور وی ترکیب ملی پوشان کامل شد.


ویدیو مرتبط :
مسابقه فوتبال جالب تیم ملی برزیل و تیم ملی پرتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال ایران کامل شد


تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با حضور 24 بازیکن تمرینات خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با حضور تمامی بازیکنان لژیونر تمرینات خود را آغاز کرد.

در این تمرین علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی که روز گذشته با سایر بازیکنان تمرین نکرده بودند نیز تمرینات خود را آغاز کردند و 24 بازیکن در کنار یکدیگر به کارهای گروهی و تاکتیکی پرداختند.