ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی فوتبال وارد مقدونیه شد


تیم ملی فوتبال وارد مقدونیه شد. خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی مقدونیه عصر گذشته تهران را به مقصد اسکوپیه ترک کرده بود، دقایقی پیش از طریق پرواز تورکیش از استانبول وارد اسکوپیه پایتخت مقدونیه شد.


قرار است تیم ملی پنجشنبه از ساعت 21:30 به وقت تهران دیدار تدارکاتی خود را با مقدونیه برگزار کند.


ویدیو مرتبط :
ورود تیم ملی فوتبال لبنان به شهر مشهد برای دیدار با تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال وارد ایران شد



 

تیم ملی فوتبال وارد ایران شد

تیم ملی فوتبال که توانست پس از 39 سال کره جنوبی را در سئول شکست دهد، دقایقی پیش وارد تهران شد.

کاروان این تیم که شب گذشته در مسابقه‌ای دوستانه در ورزشگاه جام جهانی سئول موفق شد پس از 39 سال کره جنوبی را شکست دهد، دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

افشین قطبی، سرمربی تیم ملی و جواد نکونام و مسعود شجاعی بازیکنان تیم اوساسونا اسپانیا همراه کاروان نیامدند.

تیم ملی ایران پیش از این مسابقه 3 بار در این ورزشگاه به مصاف کره رفته بود که یک باخت 2 بر صفر و دو تساوی یک بر یک به دست آورده بود. تنها برد ایران مقابل کره جنوبی در سئول به 39 سال قبل برمی‌گردد که تیم به رهبری پرویز دهداری در یک بازی دوستانه در 21 شهریور ماه 1350 با نتیجه 2 بر صفر کره جنوبی را در سئول مغلوب کرده بود.

ایران پیش از این دیدار 7 بار در کره با تیم این کشور دیدار کرده بود که حاصل آنها یک برد، 4 مساوی و 2 باخت بوده است. ایران 5 بار در سئول و 2 بار در نیز در بندر بوسان دیدار کرده که دو بازی آخر ملی پوشان با کره در سئول با تساوی یک بر یک همراه بوده و در بازی دوستانه سال 84 نیز ایران 2 بر صفر به کره جنوبی باخت.