ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی فوتبال استرالیا به رکورد ایران رسید


تیم ملی فوتبال استرالیا بعد از ایران، دومین میزبان جام ملتهای فوتبال آسیا از سال ۱۹۶۸ محسوب می‌شود که در دیدار افتتاحیه به برتری رسیده است.

خبرگزاری مهر: دیدار افتتاحیه شانزدهمین دوره فوتبال جام ملت‌های آسیا امروز جمعه به میزبانی استرالیا و بین دو تیم ملی فوتبال این کشور و کویت برگزار شد که این بازی با پیروزی ۴ بر یک به سود استرالیا به پایان رسید.

این در حالی است که استرالیا بعد از ایران، دومین میزبانی است که از سال ۱۹۶۸ توانسته در دیدار افتتاحیه به برتری برسد. در سال ۱۹۶۸ تیم ملی فوتبال ایران موفق شده بود در دیدار افتتاحیه که در تهران برگزار شد، برابر تیم تایوان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد. ایران در نهایت در آن دوره از بازی‌ها به عنوان قهرمانی رسید.

نکته جالب شباهت تعداد گل‌های زده استرالیا و ایران در دیدار افتتاحیه است؛ به گونه‌ای که بعضی از سایت‌های خبری کشورهای عربی با این فرمول به قهرمانی استرالیا در جام شانزدهم رای داده‌اند!


ویدیو مرتبط :
استقبال از تیم ملی فوتبال ایران در استرالیا...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال ایران به اتریش رسید


تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام دو دیدار دوستانه صبح امروز راهی اروپا شده بود ساعت 13 به وقت اتریش وارد شهر وین شد.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام دو دیدار دوستانه صبح امروز راهی اروپا شده بود ساعت 13 به وقت اتریش وارد شهر وین شد.

در این سفر سیزده ملی پوش تیم ملی را همراهی می کنند و قرار است طبق برنامه 9 ملی پوش دیگر که در تیمهای خارجی بازی می کنند ظرف 48 ساعت آینده به سایر بازیکنان اضافه شوند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست ملی پوشان را در پرواز صبح امروز همراهی کند.

بازیکنان تیم ملی پس از ورود به اتریش راهی شهر پولتن در فاصله 45 دقیقه ای وین شدند.