ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی تكواندو ایران قهرمان تورنمنت منچستر شد



 

 

تیم ملی تكواندو ایران قهرمان تورنمنت منچستر شد

 

 

 

تیم ملی تكواندو كه به تورنمنت بین المللی آزاد منچستر دعوت شده بود توانست قهرمانی دور گذشته این پیكارها را مجددا تكرار كرده و در سكوی نخست قرار گیرد.

تیم ملی تكواندو مردان و دختران در مجموع با تصاحب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز توانست یكبار دیگر در تورنمنت بین المللی آزاد منچستر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و در ادامه تیمهای فرانسه و انگلیس نیز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در رده مردان، تیم ملی توانست توسط حسین تاجیك، میثم باقری و مجید رجبی سه مدال طلا و كوروش رجلی، هادی مستعان و بهنام بیات سه مدال نقره و سعید امیری، فرشاد فروغی كیا و مهران عسگری سه مدال برنز را تصاحب كرده و از این طریق به خوبی از عنوان قهرمانی دور گذشته مسابقات دفاع كند.

اما در رده دختران نیز فاطمه روحانی به همراه سوسن حاجی پور توانستند با غلبه بر تمامی حریفان به مدال طلا دست پیدا كنند و در واقع با این دو مدال تیم ملی دختران در رده سوم قرار گرفت و عناوین اول و دوم را به ترتیب تیمهای فرانسه و انگلیس به خود اختصاص دادند.

تیم ملی تكواندو با این نتایج موفق شد عنوان قهرمانی را در مجموع دختران و پسران در تورنمنت بین المللی منچستر كه در ردیف رقابتهای A جهان قرار دارد را تصاحب كند و در ادامه تیمهای فرانسه و انگلستان عناوین دوم و سوم را در مجموع دختران و پسران كسب كردند.

تیم ملی تكواندو روز سه شنبه ۱۲ مهرماه از طریق فرودگاه امام (ره) ساعت ۳:۵۵ وارد كشور می شود..../ ایسنا


ویدیو مرتبط :
تیم ملی قهرمان والیبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتبال امید ایران مقتدرانه قهرمان تورنمنت قطر شد/صادقیان بهترین بازیکن



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

با غلبه بر ترکیه

تیم ملی فوتبال امید ایران مقتدرانه قهرمان تورنمنت قطر شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران با اقتدار عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه قطر را کسب کرد.

به گزارش  فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی زیر 22 سال کشورمان توانست با برد مقابل تیم قدرتمند ترکیه، قهرمان مسابقات چهارجانبه قطر شود.

تیم ملی امید کشورمان در آخرین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر که با حضور تیم‌های ایران، قطر، مراکش و ترکیه برگزار شد توانست با گل‌های پیام صادقیان(دو گل) و محسن مسلمان، تیم ملی امید ترکیه را شکست داده و قهرمان تورنمنت شود.

لازم به ذکر است تیم ملی زیر 22 سال کشورمان هر سه دیدار خود را با پیروزی به پایان رساند و با این نتیجه بدست آمده فدراسیون فوتبال با بردها و قهرمانی این تیم، سال 92 را با پیروزی آغاز کرد.

پس از قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه قطرعناوین برتر هم به شاگردان منصوریان رسید/ صادقیان بهترین بازیکن

بهترین بازیکن، بهترین دروازه‌بان و کاپ اخلاق مسابقات فوتبال چهارجانبه قطر نیز، علاوه بر کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی، به تیم ملی امید ایران رسید.

به گزارش  فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پیام صادقیان بازیکن تیم ملی زیر 22 سال بهترین بازیکن دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه قطر شد.

صادقیان در زمان دریافت جایزه بهترین بازیکن گفت: همه بازیکنان با هم همدل شده بودند تا همه ما خوشحال کردن مردم بود و چون این موضوع هدفمان بود توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط تورنمنت گفت: خوشبختانه تیم های قدرتمندی در این تورنمنت حضور داشتند و با کمک بازیکنان و کادر فنی در این دیدار توانستیم پیروز باشیم و این جایزه متعلق به همه بازیکنان است.

لازم به ذکر است بهترین دروازه بان این تورنمنت علیرضا بیرانوند، بهترین بازیکن پبام صادقیان و تیم اخلاق هم تیم ملی زیر 22 سال ایران انتخاب شد و کاپ مربوط به هر بخش به بازیکن مربوطه تقدیم شد و کاپ اخلاق را هم رسول جوزی – سرپرست تیم ملی دریافت کرد./فارس