ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه



 

 

 

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه

 

به گفته مدیر امور رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، تیم کشورمان چهارشنبه شب با پیراهن سفید در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه بن زاید ابوظبی به دیدار تیم ملی روسیه می رود.

خسرو والی زاده در این باره گفت: طبق توافقی که بین دو تیم شده و از آنجا که تیم ایران در این دیدار حکم میزبان را دارد، ایران فرداشب با پیراهن سفید و روسیه با پیراهن قرمز به دیدار هم می روند. ضمنا ساعت 18.30سه شنبه  نیز جلسه ای میان سرپرستان دو تیم و برگزار کنندگان مسابقه برای هماهنگی های نهایی و توافق بر سر تعداد تعویض ها و سایر جزییات تشکیل می شود.

تیم ملی روسیه ساعت 20 دوشنبه وارد ابوظبی شده و در هتل فرمونت اقامت گزیده است. این تیم ساعت 20 سه شنبه و پس از تمرین تیم ایران در ورزشگاه بن زاید تمرین خواهد داشت.

همچنین یک تیم داوری از کشور امارات متشکل از علی حمد به عنوان داور وسط و محمد الجلاف و حسن السقطری به عنوان کمک داور وظیفه قضاوت بازی تیم های ایران و روسیه را عهده دار شده اند. همچنین عبدالواحد خاطر داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

اسماعیل شریفات نیز که به دلیل برخی مشکلات خروج از کشور در تهران مانده است، با رفع این مشکلات قرار است سه شنبه عازم ابوظبی شود تا جمع بازیکنان تیم کشورمان به 22 نفر برسد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و روسیه چهارشنبه شب ساعت 20 به وقت محلی (19:30 به وقت تهران) در ورزشگاه زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه


ویدیو مرتبط :
یوز پلنگ ایرانی در پیراهن تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب بازی ایران كویت؛ صاحب جدید برای پیراهن شماره 10 تیم ملی



اتفاق عجیب بازی ایران كویت؛ صاحب جدید برای پیراهن شماره 10 تیم ملی

هر جور بخواهیم حساب کنیم پیراهن شماره 10 تیم ملی بدجوری به تن مهرداد اولادی گشاد بود.

 

مهرداداولادی,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

گل:برخی شماره ها در زمین فوتبال حرمتی دارند که حتما باید رعایت شوند. بعضی شماره ها هم به خاطر استفاده کنندگان قبلی شان تاریخچه ای سرشار از احترام دارند که باید به آن نیز احترام گذاشت و این شماره ها را به کسانی داد که حداقل کمی تا قسمتی آبروداری کنند.

مثلا شماره 7 در تیم ملی ایران به حرمت بازی های درخشان علی پروین باید به تن کسی باشد که تا حدودی شایستگی آن را داشته باشد یا شماره 10 که پیش از این تن بزرگانی چون همایون بهزادی، حسن روشن و علی دایی بوده باید تن یک مهاجم نوک کارآمد و گلزن باشد.

این مورد در فوتبال جهان هم رعایت می شود. در تیم ملی آرژانتین بعد از مارادونا دیگر شماره 10 را تن هر تازه از راه رسیده ای نمی کنند، در ایتالیا پیراهن های 3 و 6 که متعلق به مالدینی و بارسی بوده، برتن باتجربه ترین و کارآمدترین مدافعان پوشانده می شود و ... در این میان کلا شماره 10 حرمت و ابهتی دارد که معمولا در هیچ تیمی حاضر نمی شوند آن را به یک بازیکن ضعیف و ناکارآمد بدهند ولی گویا در ایران چنین موردی قرار نیست رعایت شود.

 

دیروز وقتی تعویض های ابتدایی تیم ملی انجام شد و حاج صفی و اولادی وارد بازی شدند، شماره 10 برتن مهرداد اولادی بود. هرجور بخواهیم حساب کنیم این پیراهن بدجوری به تن اولادی گشاد بود. آخر چگونه می شود پیراهن گلزنان بزرگی چون بهزادی، روشن و دایی را برتن مهاجمی تحمل کنیم که 4 ماه است در بازی های باشگاهی موفق به گلزنی نشده و آخرین گل ملی اش را احتمالا خودش هم از یاد برده است!/گل