ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم ملی ایران اولین حریفش را گلباران کرد


تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی با پنج گل تیم موروکا سوالس را شکست داد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی به سر می‌برد در اولین بازی تدارکاتی صبح امروز (سه‌شنبه) تیم موروکا سوالس را با پنج گل شکست داد.

گل‌های این بازی که از ساعت 9:30 به وقت محلی آغاز شد را پیام صادقیان (30)، رضا نوروزی (37)، محمدرضا خلعتبری (50)، کریم انصاری‌فرد (70 و 85) به ثمر رساندند.

تیم ملی در این بازی با ترکیبب سوشا مکانی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمدرضا خانزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پولادی، قاسم حدادی‌فر، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان و رضا نوروزی به میدان رفت. کی‌روش در این بازی از تمامی بازیکنان حاضر در اردو به غیر از امیرحسین صادقی و علیرضا بیرانوند استفاده کرد.


ویدیو مرتبط :
ویدیو: اولین پیروزی تیم ملی هندبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران تیم ملی فوتسال بلژیك را گلباران كرد



تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی دوستانه‌اش با بلژیك با نتیجه 7 بر یك از سد این تیم گذشت.به گزارش فارس، در حالی كه حسین شمس ترجیح داده بود در بازی دوم ایران و بلژیك از یاران ذخیره و تیم دومش استفاده كند، نیمه اول این مسابقه با نتیجه دو بر یك به پایان رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه‌ دوم نیز همچنان تیم دوم در زمین بود اما در دقایق پایانی رفته‌رفته تیم اصلی به میدان آمد تا تعداد گل‌ها افزایش پیدا كند.

این مسابقه با نتیجه 7 بر یك به سود تیم شمس به پایان رسید.

در این مسابقه از گلرهای ذخیره‌ مصطفی‌ نظری استفاده شد.

گل‌های تیم ایران را وحید شمسایی (دو گل)، مصطفی طیبی (دو گل)، محمد طاهری، محمد كشاورز، اصغر حسن‌زاده‌ به ثمر رساندند.

مسابقه قبلی ایران و بلژیك با نتیجه 4 بر یك به پایان رسیده بود.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است تا پایان سال جاری مصافی دوستانه با تیم‌های اوكراین و برزیل داشته باشد.../فارس