ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم مظلومی ، کم هیاهو و امیدوار


استقلال امشب در مشهد روی پرده نمایش خواهد رفت و چشم‌ها به ترکیبی است که مظلومی در این تیم پدید آورده و بازیکنانی که جذب کرده است.

ورزش سه: استقلال امشب در مشهد روی پرده نمایش خواهد رفت و چشم‌ها به ترکیبی است که مظلومی در این تیم پدید آورده و بازیکنانی که جذب کرده است. پرویز مظلومی می‌کوشد استقلال فصل پانزدهم را به تیمی برای آینده استقلال بدل سازد تا شاید در آینده از او به نیکی یاد شود. مانند روزگاری که منصور پورحیدری، ناصر حجازی و حتی امیر قلعه‌نویی برای استقلال بازیکنانی ساختند برای فردا و مردانی گمنام را به چهره‌هایی موثر و ویژه میان هواداران تیم خود بدل ساختند.

مظلومی پیش از شروع فصل دست گذاشت روی بازیکنانی که جز رحمتی هیچ یک ستاره نبودند. او برای خط دفاع امین حاج‌محمدی را جذب کرد که در نفت بازیکن درخشانی نبود. میثم مجیدی نیز در تیم استقلال خوزستان آنچنان نمی‌درخشید و روزبه چشمی نیز اگر در صبا نقش محوری داشت اما بازیکن خاصی برای لیگ نبود.

آبی ها البته بازیکنانی را در اختیار دارند که شاکله تیم‌های سال‌های پیش بودند. عمران‌زاده، حیدری، ابراهیمی، فخرالدینی، یعقوب کریمی، برهانی و شهباززاده با اتمسفر این تیم آشنایند و آبی‌ها می‌توانند دلخوش باشند به تجربه‌ای که این مردان اندوخته‌اند و در بازی‌های دشوار روی هنر این بازیکنان بهره بگیرند. آنچه استقلال را اما به هارمونی لازم خواهد رساند تفکر مطمئنی خواهد بود که در پس این تیم قرار دارد.

دروازه بان:

مهدی رحمتی: رحمتی بعد از یک فصل دوری از استقلال شماره یک این تیم را بر تن کرده است. این فصل برای رحمتی بهترین فرصت است که ثابت کند هنوز هم بهترین گلر ایران است.

مدافعان:

حنیف عمران زاده: با جدایی امیرحسین صاقی از استقلال حنیف عمران زاده خودش را بی رقیب می بیند و مطمئن به حضور در ترکیب اصلی استقلال. با شروع لیگ همه در انتظار زوج عمران زاده و امین حاج محمد در استقلال هستند.

امین حاج محمدی: او بعد از یک فصل پر فراز و نشیب در نفت تهران با یک قرارداد گران قیمت به استقلال آمده و باید ثابت کند که ارزش این همه هزینه را داشته است.

میلاد فخرالدینی: بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال از نگاه کاربران سایت سازمان لیگ، این فصل هم در جمع آبی پوشان ماندنی شد تا زوج قدرتمندی با خسرو حیدری در سمت راست استقلال تشکیل بدهند.

میثم مجیدی: او این فصل جانشین هاشم بیک زاده ملی پوش در استقلال شده است و مطمئنا عملکردش به شدت زیر ذره بین طرفداران خواهد بود. البته نمایش این بازیکن در بازی های دوستانه نشان داده که توانایی او در هجوم بیشتر از کارهای دفاعی است.

هافبک ها:

امید ابراهیمی: او فصل قبل بی تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و حالا هم امید مظلومی برای جمع کردن فضای پشت مدافعان است.

روزبه چشمی: این بازیکن بی تردید یکی از بهترین جوان های فوتبال ایران است و قابلیت های او در تخریب بازی حریفان از این بازیکن یک هافبک منحصر به فرد می سازد.

جابر انصاری : مهاجم سابق گسترش فولاد ممکن است شگفتی امسال پرویز مظلومی باشد . بازیکنی ریزنقش و سریع که به اندازه کافی از فانتزیای یک فوتبالیست تکتیکی بهره می برد .

یعقوب کریمی: این بازیکن اگر آماده باشد می تواند یکی از بهترین بازیکنان استقلال باشد. البته این بازیکن به دلیل این که دیر با استقلال قرارداد امضا کند چند وقتی زمان نیاز دارد که به آمادگی برسد ولی سخت می توان این بازیکن را از ترکیب اصلی کنار گذاشت.

جاسم کرار: کادرفنی استقلال امیدوار هستند این فصل بتوانند پرحاشیه ترین بازیکن فصل گذشته تیم شان را مهار کنند. اگر کرار به فوتبال فکر کند، بی تردید یکی از بهترین هافبک های طراح لیگ برتر است.

مهاجم:

سجاد شهباززاده: او در نیم فصل اول فصل پیش نمایش خیره کننده ای داشت اما در نیم فصل دوم کمی از دروازه دور شد و نتوانست به درخشش خود ادامه بدهد. شهبارزاده می تواند مطمئن باشد حداقل در چند هفته اول لیگ رقیب در پست مهاجم نوک ندارد.

به این جمع باید خسرو حیدری و محسن کریمی را هم اضافه کرد .


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مظلومی امیدوار به بخشش مگویان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است



 

 

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است

 

سرمربی استقلال معتقد است تیمش 50 دقیقه‌ای است که باید بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

پرویز مظلومی در مورد دیدار با سپاهان گفت: با مشورتی که با اعضای کادرفنی داشتیم تصمیم گرفتیم با روش 2-5-3 برابر سپاهان به میدان برویم و معتقدم این شوک خوبی بود که به حریف وارد کردیم. با توجه به میانگین قدی بالای بازیکنان حریف این روش را برگزیدیم و دیدیم که روی دو شوت و یک پرتاب اوت گل خوردیم و حریف نتوانست از ارسال‌های خود بهره ببرد. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است در آینده تغییر سیستم دهیم.

وی افزود: در هر صورت یکی از زیباترین بازی‌های سال‌های اخیر را شاهد بودیم و بسیار خوشحالم که فاتح این بازی مهیج استقلال بود. البته استقلال فعلی یک استقلال 50 دقیقه‌ای است که باید برای رسیدن به شرایط آرمانی بیشتر تلاش کنیم. اعتقاد دارم تعطیلی پیش‌رو به نفع ما خواهد بود و فرصت خواهیم یافت تا با اردویی که برگزار می‌‌کنیم شرایط بدنی و فنی تیم را ارتقاء دهیم.

مظلومی تصریح کرد: چنانچه فرهاد مجیدی و مجتبی جباری توان خود را از دست نمی‌دادند مجبور به تعویض آنها نمی‌شدم، قطعا می‌توانستیم در نیمه دوم عمکلرد مطلوب‌تری داشته باشیم و با حفظ توپ سرعت حریف را بگیریم که خروج اجباری این دو بازیکن برای ما خیلی گران تمام شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر وضعیت مبعلی و میداودی مشخص نبود. از هر دو آنها تست گرفتیم که میلاد به بازی رسید ولی مبعلی به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا مسابقه را از دست داد. باید اظهار تاسف کنم که برخی‌ها می‌گویند مبعلی از استقلال قهر کرده است. با صراحت اعلام می‌کنم در تیم ما همه کنار هم هستند و چیزی به نام قهر وجود ندارد.

مظلومی در مورد تعویض‌های خود گفت: از عملکرد آلوز دسوزا اصلا راضی نیستم و نتوانست خواسته‌های مرا در زمین اجرا کند ولی آرش برهانی و کوشکی وظایف خود را بخوبی انجام دادند و برهانی روی گل چهارم تاثیر مستقیم داشت و کوشکی هم عملکرد مطلوبی داشت. باید از هواداران و شکیبایی آنها تشکر کنم که پس از اینکه بازی سه بر صفر برده سه بر سه شد از حمایت خود دست برنداشتند و خوشحالم که با پیروزی که به دست آوردیم آنها را شادمان کردیم.