ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم لهستانی به دنبال جذب عادل غلامی


یک تیم والیبال لهستانی به شدت به دنبال جذب مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران است.

خبرگزاری تسنیم: یک تیم والیبال لهستانی به شدت به دنبال جذب مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران است.

تیم «آسکو رزوویا» لهستان، تمام تلاش خود برای به خدمت گرفتن عادل غلامی، مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران به کار گرفته است. کاپیتان تیم والیبال کاله آمل با توجه به بازی‌های خوبی که برای تیم ملی ایران در لیگ جهانی و رسیدن ایران جمع 6 تیم نهایی انجام داده، مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

فصل گذشته در این تیم بازیکنانی از جمله رافال بوژک، فابین درزیزگا، کرژتوف ایگناچاک، داوید کونارسکی، پیوتر نوواکوفسکی، نیکولای پانچف بلغاری، پل لاتمن آمریکایی و یوخن شوپس آلمانی حضور دارند.

رزوویا، 6 بار قهرمان لیگ لهستان در سال‌های 1970، 1971، 1973، 1974، 2011 و 2012، 3 بار نایب قهرمان لیگ در سال‌های 1972، 2008 و 2013 و 6 بار هم در سال‌های 1969، 1976، 1986، 1987، 2009 و 2010 مقام سوم لیگ را به دست آورده است. این تیم در سال‌های 1974، 1982 و 1986 مدال طلای جام حذفی را نیز به نام خود ثبت کرده است. رزوویا مدال طلا و سوپرکاپ و نایب قهرمانی کاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان را نیز در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
امضا دادن عادل غلامی به تماشاگران لهستانی در والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عادل غلامی:دوست دارم مادرم، همسرم و خواهرم هم از روی سکوها تیم ملی والیبال را تشویق کنند



اخبار,اخبار ورزشی,عادل غلامی

عادل غلامی یکی از بهترین های تیم پرستاره والیبال ایران از روزهای موفق شان می گوید.

عادل غلامی؛یکی از بازیکنان تاثیر گذار در تیم ملی والیبال.پسری مودب و متین که همیشه حرف هایش مثبت است.هر وقت با او تماس می گیریم همیشه از پیروزی حرف می زند و امیدوار به روزهای خوب در آینده است.پس از دو شکست آمریکا مقابل ایران با غلامی همکلام شدیم تا او به عنوان بازیکن از حسی که تجربه کرده بگوید؛از شکست دادن یکی از ابرقدرت ها.

عادل از همه مردم ایران به خصوص آنهایی که در ماه رمضان به آزادی آمده بودند و برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند تشکر می کند و آنها را یکی از عوامل پیروزی های تیم ملی والیبال می داند.

از نظر خودت شرایط چطور بود؟شاید تا قبل از این اتفاق اگر می گفتیم که آمریکا را در تهران سه بر صفر می بریم بیشتر شبیه به یک رویا بود.آن هم تیمی که قهرمانی دوره قبل را یدک می کشد و به گفته خیلی ها بهترین تیم این روزهای جهان است.
به نظرم ما خیلی خوب بودیم.ضمن اینکه تماشاچیان هم نقش زیادی در روند رو به رشد ما در این دو بازی داشتند.آنها آنقدر تیم حریف را تحت فشار قرار دادند که از کارآیی آمریکایی ها کاسته شد.ما هم با عملکرد خوبمان آنها را تحت فشار گذاشتیم و اصلا به آنها اجازه ندادیم که بتوانند خودشان ر اپیدا کنند.ما حالا ۶ امتیاز از آمریکا گرفته ایم و توانستیم مردم مان را شاد کنیم.

انصافا همه آنها برای تیم سنگ تمام گذاشتند.
واقعا دست همه آنها درد نکند.بعد از بازی دویست - سیصد نفر از هواداران مقابل هتل ما آمده بودند.واقعا من شوکه شده بودم.حتی شنیدم در خیلی از خیابان های تهران و شهرستان مردم خوشحال بودند.خواست ما والیبالیست ها غیر از این چیز دیگری نیست.به همین دلیل است که با تمام وجود بازی می کنیم.بازی می کنیم تا مردم خوشحال شوند.از ۱۵-۱۶ بازیکنی که درتیم ما هستند به جرات می توانم بگویم که ۱۲ نفر مصدوم هستند اما همه به عشق مردم و به خاطر ایران بازی می کنند.

قبلا این وظیفه بر گردن فوتبال بود.مردم با هر پیروزی مهم این تیم به خیابان ها می ریختند اما حالا والیبال کاری کرده که ...
به نظرم مردم ایران،مردم فهیمی هستند و دارند می بینند که مجموعه والیبال و حتی خبرنگاران دارند با تمام وجود کار می کنند.آن هم بدون کمترین حاشیه ای.این کم حاشیه بودن است که در دل مردم می نشیند.وقتی آنها می بینند ما با کمترین حاشیه بهترین عملکرد را داریم خوشحال می شویم.شما در فدراسیون والیبال کمتر دیده اید کاری کند که عملکرد ایران را زیر سوال ببرد.مردم همه این ها را می بینند.انرژی مثبتی که از طریق والیبال به مردم تزریق می شود دارد به خود والیبال بر می گردد.من خدا را شکر می کنم.

جوی که در سالن وجود دارد خود شما را اذیت نمی کند و تاثیر معکوس نمی گذارد؟
یک چیزی به شما بگویم،قبل از بازی و زمانی که میخواستیم وارد سالن بشویم من خیلی کرخت بودم.اصلا حالم مناسب نبود.اما وقتی وارد سالن شدم آنقدر انرژی ها مثبت بود که یک دفعه ای انرژی ام از ۴۰ درصد به دویست درصد رسید.بقیه بچه ها هم همین طور.اینقدر انرژی مثبت در این سالن وجود دارد که حال آدم خوب می شود.در سالن والیبال کوچکترین بی احترامی به کسی نمی شود.کسی فحاشی نمی کند و بازیگران سینما،هنرمندان و ...به سالن می آیند و بازیها را تماشامی کنند.هیچ اتفاقی هم نمی افتد.

می خواهی بگویی که بانوان ایرانی و حضور آنها در ورزشگاه ...
جو آنقدر سالم است که می شود این کار را انجام داد.من دوست دارم در سالن،مادرم،خواهرم و همسرم هم حضور داشته باشند.نه تنها اینها،بلکه بانوان ایرانی که در جهان مثال زدنی هستند هم می توانند بیایند.هیچ چیزی در آن سالن وجود ندارد که آنها نتوانند بیایند.به نظرم جو آنقدر سالم است که بانوان بیایند و از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

با شکست دادن آمریکا راه صعود به مرحله بعدی تا حدودی هموار شد.در حال حاضر لهستان رقیب اصلی ما است و شکست دادن آنها می تواند شرایط صعود را فراهم کند.به خصوص اینکه آنها یک بازی سخت هم با لهستان دارند.
من قبلا هم گفتم که شانس بالا رفتن ما زیاد شد.سرنوشت دست خودمان است و به تیم های حریف احتیاجی نداریم.انشاءالله اگر شش امتیاز از لهستان در تهران بگیریم واقعا راه ما خیلی هموار می شود.آنها دو بازی سخت هم با آمریکا دارند.ان شاءالله که صعود می کنیم.من می گویم حتی اگر صعود هم نکردیم هیچ چیزی از ارزش های بچه های ما کم نمی شود.

پس از بازی با آمریکا مسولان داخل رختکن آمدند و این بار هم وعده های جدیدی داده شد.سعید معروف هم گلایه هایی را کرد که نشان می دهد ملی پوشان هنوز از سال قبل دلخور هستند.
حرف هایی که سعید زد،حرف دل همه ما بود.او حرف های قشنگی زد.متاسفانه جامعه ورزشی ما طوری شده که پس از پیروزی های مقتدرانه مسئولان ما می آیند،عکس های یادگاری شان را می گیرند و می روند.بچه ها دارند برای به اهتزار درآوردن پرچم ایران تلاش می کنند.من فکر می کنم دولت نمی تواند با هیچ هزینه ای خوشحالی را به خانه همه ایرانی ها ببرد.

 

آن هم در این وضعیت اقتصادی که مردم دارند و همه احتیاج به شادی دارند.با هیچ چیز به غیر از ورزش نمی شود دل مردم را شاد کرد.خواسته های بچه های ما غیر منطقی نیست. ما دوست داشتیم به وعده هایی که داده اند عمل کنند.

 اخبار ورزشی - وبسایت برنامه نود