ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم فوتبال ساحلی عمان قهرمان آسیا شد


سیدپیمان حسینی بعنوان بهترین دروازه‌بان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: پس از پایان هفتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی صبح بخیری این مسابقات اعلام شدند که طبق این انتخاب، سیدپیمان حسینی – دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان بهترین دروزاه بان انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی عمان قهرمان ، ژاپن نایب قهرمان و تیم ملی کشورمان به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند و به رقابتهای جام جهانی 2015 که تیرماه در پرتغال برگزار می شود، جواز صعود را کسب کردند.

گفتنی است، سفیر ایران در قطر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی برابر لبنان و کسب مقام سوم در این مسابقات، در رختکن تیم ملی حضور یافت و صعود به جام جهانی 2015 پرتغال را به بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

چین 1 – امارات 5

ازبکستان 2 – بحرین 3

ایران 8 – لبنان 3

عمان 4- ژاپن 3 (در ضربات پنالتی عمان 3 – لبنان 2)


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با نمایشی خیره کننده به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافته بود در دیدار فینال هم ژاپن را از پیش رو برداشت و برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا رسید.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با نمایشی خیره کننده به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافته بود در دیدار فینال هم ژاپن را از پیش رو برداشت و برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا رسید.

این دیدار در وقتهای اضافی با نتیجه شش بر شش به پایان رسید و تلاش دو تیم برای شکست رقیب در وقتهای اضافی هم بی نتیجه ماند تا در نتیجه ضربات پنالتی چهره قهرمان آسیا را مشخص کند که در نهایت تیم ایران در ضربات پنالتی هم با نتیجه پنج بر چهار و در مجموع 11 بر 10 برابر ژاپن به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد.

در شرایطی ایران به این مقام ارزشمند رسید که در جریان بازی تیم ایران با نتیجه شش بر سه از حریف عقب بود اما درخشش مسیگر و مختاری نتیجه را به تساوی کشانده بود.

ایران با صعود به مرحله نهایی این رقابتها سهمیه رقابتهای جام جهانی را هم به دست آورده بود.