ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد



مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا

مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا - قشم

تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل عمان قهرمان اولین دوره مسابقات غرب آسیا شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار فینال اولین دوره مسابقات غرب آسیا به مصاف عمان رفت. دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی 3 بر 3 دست یافتند. شاگردان مارکو اوکتاویو در ضربات پنالتی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند تا در پایان تیم ملی ایران مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش فارس،در دیدار رده‌بندی فلسطین با نتیجه 4 بر 3 بحرین را شکست داد و به مقام سومی رسید./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با نمایشی خیره کننده به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافته بود در دیدار فینال هم ژاپن را از پیش رو برداشت و برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا رسید.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با نمایشی خیره کننده به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافته بود در دیدار فینال هم ژاپن را از پیش رو برداشت و برای نخستین بار به مقام قهرمانی آسیا رسید.

این دیدار در وقتهای اضافی با نتیجه شش بر شش به پایان رسید و تلاش دو تیم برای شکست رقیب در وقتهای اضافی هم بی نتیجه ماند تا در نتیجه ضربات پنالتی چهره قهرمان آسیا را مشخص کند که در نهایت تیم ایران در ضربات پنالتی هم با نتیجه پنج بر چهار و در مجموع 11 بر 10 برابر ژاپن به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد.

در شرایطی ایران به این مقام ارزشمند رسید که در جریان بازی تیم ایران با نتیجه شش بر سه از حریف عقب بود اما درخشش مسیگر و مختاری نتیجه را به تساوی کشانده بود.

ایران با صعود به مرحله نهایی این رقابتها سهمیه رقابتهای جام جهانی را هم به دست آورده بود.