ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم دوچرخه سواری تعقیبی ایران هفتم شد


تیم دوچرخه سواری ماده تعقیبی ایران در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی، هفتم شد.

ایرنا: تیم ایران متشکل از علی خادمی، حمید بیک خورمیزی، بهنام آریانی و محمد رجبلو با زمان چهار دقیقه و 26 ثانیه و 513 صدم ثانیه عنوان هفتم را کسب کرد.

تیم های چین، هنگ کنگ و کره جنوبی در این ماده به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

همچنین تیم ماده سرعت ایران هم در بازیهای آسیایی چهارم شد.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از عملکرد تیم دوچرخه سواری سرعت ایران در اینچئون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انحلال قدیمی‌ترین تیم دوچرخه‌سواری‌ ایران


سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پیکان تهران از انصراف رسمی این تیم از حضور در لیگ برتر خبر داد و گفت: شاید تنها در لیگ دسته یک شرکت کنیم.

ایسنا: سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پیکان تهران از انصراف رسمی این تیم از حضور در لیگ برتر خبر داد و گفت: شاید تنها در لیگ دسته یک شرکت کنیم.

محمد جوانفکر اظهار کرد: پیکان قدیمی‌ترین تیم دوچرخه‌سواری ایران است و خود آقای قمری، رییس فدراسیون نیز در این تیم رکاب زده، بنابراین خیلی دوست داشتم این تیم باز هم در لیگ برتر حضور داشته باشد، اما اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند پیکان امسال در لیگ برتر حضور نداشته باشد و فکر می‌کنم زمانی که تیمی یک سال منحل شود، برگشت دوباره آن سخت باشد. علی‌رغم میل باطنی‌ام، نامه انصراف از لیگ برتر را برای فدراسیون فرستادم.

جوانفکر درباره علت مخالفت اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان با تیمداری در لیگ برتر، بیان کرد: شاید تا حدی مربوط به مشکل مالی باشد که البته من یک طرح توجیهی ارائه کردم، اما باز هم آنها بر تصمیم خود باقی ماندند. از سوی دیگر آنها تیم والیبال و فوتبال دارند و شاید تیم دوچرخه‌سواری در مقابل آنها چیزی نباشد. متاسفانه در ایران همه به فوتبال توجه دارند و دوچرخه‌سواری جایگاه خاصی ندارد.

سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پیکان با بیان این که در حال تسویه حساب با رکابزنان هستیم، تصریح کرد: با رکابزنانی که در سال 91 با تیم پیکان قرارداد داشتند در آستانه تسویه حساب هستیم و تقریبا 80 – 70 درصد بدهی‌هایمان را پرداخت کردیم. با کسانی که در سال 90 در تیم پیکان حضور داشتند نیز با تسویه حساب می‌کنیم ، اما به شش نفر نمی‌خواهیم پولی بپردازیم ، چرا که یکی از آنها دوچرخه خود را فروخته ، یکی دیگر با ما قرارداد ثبت کرد و حتی درخواست کرد یک میلیون تومان نیز بر روی قراردادش بگذاریم، اما بعد به خانه‌اش رفت و زمان مسابقه آمد و بهترین مقامی که کسب کرد شانزدهم بود.

همچنین دو رکابزن دیگر نیز قرارداد بستند، اما در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردند و رکابزنی که در سال 90 قهرمان باشگاه‌های ایران شد در سال 91 جایگاهی بهتر از شانزدهمی به دست نیاورد. طبق قرارداد، در صورت عدم همکاری، کم کاری و یا دوپینگ رکابزن، از قراردادش کسر می‌شود و با آقای خالقی و قمری که صحبت کردیم گفتند این کار از لحاظ فنی صحیح است و دوچرخه‌سوار باید نسبت به قراردادی که بسته متعهد باشد.