ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم جالب عراق در مسابقات تیراندازی با کمان


مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی برگزار می‌شود که تیم عراق را یک خانواده تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری فارس: مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی 2014 در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی عراق را اعضای یک خانواده تشکیل می‌دهند؛ پسر رئیس فدراسیون عراق عضو تیم ملی است. همسر او مربیگری پسرش را بر عهده دارد و داماد این خانواده هم یکی دیگر از ملی‌پوشان این کشور است.

این اتفاق در حالی افتاده است که دو نفر از دختران رئیس فدراسیون هم برای عراقی‌ها تیر پرتاب می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی قهرمانی ورزشکاران تیم ملی تیراندازی با کمان مردان ایران را تبریک گفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

- رییس جمهوری در پیامی قهرمانی ارزشمند ورزشکاران تیم ملی تیراندازی با کمان مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک را به هموطنان،قهرمانان این مسابقات، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی تیراندازی با کمان کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی ارزشمند ورزشکاران تیم ملی تیراندازی با کمان مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک، بار دیگر سرود افتخار و ترنم پیروزی جوانان توانمند ایران عزیز را طنین انداز کرد.
این سرافرازی که نشانۀ دیگری از همت و شایستگی ورزشکاران ایران اسلامی است، یقینا در پرتو ایمان و اراده فرزندان این مرز و بوم، همچنان با عزّت و افتخار، استمرار خواهد یافت.
اینجانب این موفقیت ارزنده را به هموطنان عزیز و یکایک قهرمانان این مسابقات، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی تیراندازی با کمان کشور تبریک گفته، و برای همه ورزشکاران افتخارآفرین کشورمان سربلندی روز افزون مسالت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران