ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم تیراندازی بانوان ایران هفتم شد


تیم سه نفره تیراندازی سه وضعیت بانوان ایران در رده هفتم بازیهای آسیایی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: تیم سه نفره تیراندازی سه وضعیت بانوان ایران در رده هفتم بازیهای آسیایی قرار گرفت.

در روز هقتم بازیهای آسیایی، رقابتهای تیراندازی سه وضعیت 50 متر بانوان برگزار شد که تیم ایران متشکل از دینا فرزادخواه، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ بین 11 تیم در رده هفتم قرار گرفت. مدالهای طلا، نقره و برنز هم به ترتیب به چین، کره جنوبی و قزاقستان رسید.

همچنین هشت نفر اول به فینال انفرادی راه یافتند که هیچ کدام از تیراندازان ایران نتوانستند فینالیست شوند. جام بزرگ در وضعیت ایستاده عملکرد خوبی داشت و اگر در وضعیت درازکش بهتر کار می کرد شانس فینالیست شدن را داشت. امتیاز جام بزرگ با نفر هشتم مساوی بود اما تیر مرکزی کمتری نسبت به حریف چینی زده بود.

در رده بندی انفرادی جام بزرگ نهم شد، فرزادخواه در رده 22 قرار گرفت و احمدی عنوانی بهتر از 29 بدست نیاورد. 40 نفر در این مسابقه 40 نفر تیر زدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو بانوان ایرانی در این ماده دو مدال انفرادی و تیمی گرفته بودند اما نبود فشنگ و لغو اردوها و مسابقات بین المللی باعث شد این تیم نسبت به چهار سال قبل افت محسوسی داشته باشد.

در زمان مسابقه وزش باد روی عملکرد تیراندازان ایرانی تاثیر منفی گذاشت چرا که انها در ایران بدون فشنگ تمرین می کنند و تیر کافی نداشته اند تا تکنیکهای زمان وزش باد را تمرین کنند. اینها مصائب تیراندازان بانوی ایران و دلیل نتیجه نگرفتن آنها هستند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیم های ملی تیراندازی با کمان و قایقرانی بانوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم بانوان ایران با شکست ژاپن هفتم شد



اخبار,اخبار ورزشی, فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان کشورمان موفق شد به مقام هفتمی جام جهانی فوتسال بانوان دست پیدا کند.

تیم فوتسال بانوان ایران در اولین حضور خود در جام جهانی که ششمین دوره آن در گواتمالا برگزار می‌شد با شکست تیم ژاپن موفق شد در رده هفتم این دوره از مسابقات قرار بگیرد.

بانوان ایرانی در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های برزیل، پرتغال و کاستاریکا شکست خوردند اما برای رسیدن به عنوان هفتمی به مصاف تیم ژاپن رفتند که در پایان این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند و به مقام هفتمی این دوره دست پیدا کردند.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس