ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم آکادمی «کیا» راهی نروژ می‌شود


تیم فوتبال آکادمی کیا برای حضور در تورنمنتی در کشور نروژ راهی این کشور خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال آکادمی کیا که زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا و با هدایت علی دوستی‌مهر تشکیل شد و بازیکنان آن را دانش‌آموزان زیر 11 سالی تشکیل می‌دهند که توسط همین آکادمی استعدادیابی شده‌اند، راهی نروژ خواهد شد.

تیم فوتبال آکادمی کیا دو ماه پیش در تورنمنت کوردیال کاپ اتریش شرکت کرده بود که در این مسابقات با شکست مقابل مونیخ 1860 در ضربات پنالتی قهرمانی را از دست داد. بعد از درخشش این تیم، نروژی‌ها از تیم آکادمی کیا برای حضور در تورنمنت نروژ کاپ دعوت به عمل آوردند و از همین‌رو تیم تحت هدایت دوستی‌مهر هفته آینده راهی این کشور خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حضور آکادمی کیا در نروژ (نود ۲ شهریور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم آکادمی «کیا» راهی نروژ شد


تیم فوتبال آکادمی کیا برای حضور در تورنمنتی در نروژ راهی این کشور شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال آکادمی کیا برای حضور در تورنمنت نروژ کاپ صبح امروز (شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی نروژ شد.

این تیم زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا کار خود را از حدود یک سال قبل آغاز کرد و هدایت آن به عهده علی دوستی‌مهر است. بازیکنان آکادمی کیا را هم دانش‌آموزان زیر 11 سال تشکیل می‌دهند که توسط همین آکادمی استعدادیابی شده‌اند.

تیم فوتبال آکادمی کیا پس از موفقیت در تورنمنت کوردیال کاپ اتریش که دو ماه پیش در آن شرکت کرده بود و به مقام نایب قهرمانی این تورنمنت دست یافت، از سوی نروژی‌ها به این تورنمنت دعوت شده است.