ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیم‌ملی فوتبال ایران 17:30 در تهران


هواپیمای تیم‌ملی ایران ساعت 17:30 در فرودگاه امام(ره) به زمین خواهد نشست.

ورزش سه: تیم‌ملی ایران که به دلیل نبود بلیت و البته درگیری با پرونده بازیکن عراقی یک روز دیرتر به ایران بازگشت، امروز بعدازظهر به تهران می‌ آید که به نظر می‌ رسد، استقبال مناسبی در انتظار ملی‌پوشان فوتبال ایران باشد که با وجود شکست و حذف از جام‌ملت‌های آسیا، مردم را به داشتن یک تیم خوب و منظم و متحد امیدوار کرده اند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی و ملی‌پوشان شاغل در لیگ ایران، امروز بعدازظهر با علاقمندان رو در رو خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
ورود تیم ملی فوتبال لبنان به شهر مشهد برای دیدار با تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعضای تیم ملی فوتبال ایران عازم اتریش شدند



 

 اعضای تیم ملی فوتبال ایران عازم اتریش شدند

 

اعضای تیم ملی فوتبال ایران عازم اتریش شدند

اعضای تیم ملی فوتبال ایران بامداد یکشنبه به منظور برپایی اردویی 10 روزه عازم کشور اتریش شدند.

محل برپایی تمرین ملی پوشان کشورمان کمپ "لئون هارد" اعلام شده که اعضای تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز تمرینات خود را در این مکان آغاز خواهند کرد.
ملی پوشان فوتبال ایران در مدت اقامت خود در اتریش سه دیدار دوستانه را برگزار خواهند کرد که طبق برنامه و در روزهای 23 و 26 تیرماه جاری به ترتیب برابر تیم های ستاره سرخ بلگرد صربستان و ام.تی.کی بخارستان مجارستان قرار می گیرند.
این تیم اواخر تیر ماه جاری نیز به مصاف تیم صاحب نام لاتزیو می رود تا شرایط فنی ملی پوشان مورد ارزیابی دقیق تری قرار بگیرد.
اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایران 31 تیرماه جاری به اتمام می رسد تا ملی پوپشان در اختیار تیم های باشگاهی خود قرار بگیرند.