ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان پذیرفت به استقلالی‌ها تخفیف بدهد


هافبک تیم فوتبال استقلال برای ماندن در جمع آبی‌پوشان با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.

خبرگزاری تسنیم: آندرانیک تیموریان که پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) برای صحبت درباره تمدید قراردادش به همراه برادر خود به باشگاه استقلال رفته بود، با مسئولان استقلال برای تمدید قراردادش به صورت شفاهی توافق کرد.

کامران صاحب پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه استقلالی‌ها با تیموریان اظهار داشت: جلسه خوبی بین ما و تیموریان برگزار شد و روند مذاکرات مثبت بود.

وی ادامه داد: تیموریان با رقم پیشنهادی ما به صورت شفاهی موافقت کرد و قرار شد به استقلال تخفیف دهد اما همه چیز امشب مشخص می‌شود. قرار است تیموریان تا پایان امشب جواب نهایی را به ما بدهد.

در هفته‌های گذشته صحبت در مورد تمدید قرارداد تیموریان زیاد بود و گفته می‌شد که این بازیکن مبلغ سه میلیارد تومان برای تمدید قراردادش درخواست کرده است که این مسئله با مخالفت بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال مواجه شده بود.


ویدیو مرتبط :
بن تخفیف، کوپن و کد تخفیف نت برگ، تخفیفان و سایر وبسایت های تخفیف گروهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهار دلیل اصلی عصبانیت تیموریان از استقلالی ها



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - چهار دلیل اصلی عصبانیت تیموریان از استقلالی ها

لیست بدهی های استقلال به هافبک ملی پوش و تناقض گویی سران باشگاه در این خصوص باعث تنش در روابط وی با مدیران شده است.

عصبانیت عجیب تیموریان پس از بازی با پارسه به این دلیل بود که سخنگوی استقلال بدهی به آندو را منکر شد.

این در حالی بود که تیموریان که خانواده ای استقلالی دارد نه تنها طلب فصل قبل خود را برای عقد قرارداد نگرفت، بلکه حتی برای همین امسال هم چک از باشگاه نگرفته و مالیاتش هم پرداخت نشده و ممکن است ممنوع الخروج شود.

با وجود آنکه که قرار بین تیموریان و باشگاه استقلال پایان هفته بود، تناقض گویی های بین حرف‌های افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال با مدیر عامل و معاون این باشگاه (افشارزاده و نظری جویباری) که در آن حرف‌ها سخنگو معتقد بود استقلال هیچ بدهی به آندرانیک ندارد و در آن سو مدیر و معاون براین باور بودند که استقلال به آندو بدهکار است، تیموریان را عصبانی کرد.

در این رابطه باخبر شدیم که آندو با چنین شرایطی با استقلال قرارداد بسته است:


اول: طلب فصل قبل خود را نگرفته است، دوم: مالیات برعهده باشگاه است که پرداخت نشده است، سوم: چک های  قراردادش را به وی نداده اند، چهارم از قسط اول نهصد میلیونی که باید در ابتدای فصل به او پرداخت می شد تنها چهارصد میلیون پرداخت شده و از قسط دوم هیچ رقمی به وی پرداخت نشده است!

در واقع آندو پس از اینکه سخنگوی باشگاه استقلال  او را طلبکار ندانست به شدت عصبانی شد و علیه برخی از اعضای هیات مدیره مصاحبه کرد، البته پس از مذاکرات اخیر بین آندو و باشگاه استقلال تیموریان و دیدار حساس با صبا شرایط اندکی بهتر شد و امروز هافبک ملی پوش استقلال آماده بازی مقابل صبا خواهد بود.

اگر چه این آتش بس موقت است و اگر استقلال به قول خودش عمل نکند، تیموریان و استقلال از روز شنبه باز هم دچار توفان خواهند شد.
اخبار ورزشی - جام نیوز