ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان در نقش علی کریمی!


هافبک ملی‌پوش استقلال از کنار نیمکت تیم استقلال را هدایت می‌کرد.

فارس: هافبک ملی‌پوش استقلال از کنار نیمکت تیم استقلال را هدایت می‌کرد.

آندرانیک تیموریان که نیمکت‌نشین است در برخی از دقایق به بازیکنان دستور فنی می‌داد و مثل علی کریمی در اواخر بازیگری‌اش تیم را هدایت می‌کرد.

ستار همدانی، محمود فکری و کریم بوستانی از مربیان استقلال در جایگاه ویژه حضور دارند.

امیر قلعه‌نویی بعد از آنکه استقلال گل مساوی را زد بسیار شادمان شد و حتی برای تشویق بازیکنانش وارد زمین چمن شد.

بعد از گل استقلال تیموریان به پائین پله‌ها رفت و بعد از چند لحظه به کنار نیمکت بازگشت.

سرمربی استقلال در یک صحنه به شدت به عملکرد آرش برهانی اعتراض کرد.

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا در یک صحنه مثل نویر دروازه‌بان بایرمونیخ از دروازه خارج شد و توپ را با سر دفن کرد.

دیدار دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
علی کریمی مارادونای آسیا(قیاس مارادوا و علی کریمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقش علی کریمی در خط خوردن یک ملی پوش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - فداکاری جادوگر مورد قبول کی روش واقع نشد؛
نقش علی کریمی در خط خوردن یک ملی پوش

ملی پوشان دعوت شده به اردوی پرتغال راهی سفر شدند و اهالی فوتبال خیلی مشتاقند بدانند آیا علی کریمی، دستیار جدید کی روش در انتخاب این نفرات نقش داشته است؟!

روزی که کارلوس کی روش، علی کریمی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کرد، خیلی ها پرسیدند آیا جادوگر قرار است مثل سایر دستیاران ایرانی دکور باشد یا در تصمیمات کی روش و انتخابات تیم ملی دخیل خواهد بود؟!

حالا که اردوی تیم ملی به جای ۲۶ بازیکن با ۲۴ بازیکن در پرتغال برپا می شود، همان خیلی ها می پرسند آیا کم شدن تعداد ملی پوشان به خاطر مشاوره های کریمی بوده و اصلا جادوگر سرخ به عنوان دستیار جدید کی روش دخل و تصرفی در لیست نهایی تیم ملی داشته است؟!

 در پاسخ به این سوال، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که مایل نبود نامش فاش شود گفت: «کریمی هیچ دخل و تصرفی در لیست تیم ملی نداشت ولی یکی از نفراتی که قرار بود در اردوی پرتغال شرکت کند، به خاطر کریمی از تیم ملی خط خورد!»

 به گفته این شخص، تیم ملی طبق تصمیم کی روش قرار بود ۲۶ بازیکن در اردوی تیم ملی داشته باشد اما اضافه شدن کریمی و یکی از مسئولان فدراسیون به جمع مسافران پرتغال باعث شد به دلیل محدودیت در اعزام به این کشور کی روش ۲ ملی پوش را خط بزند و اردو را با ۲۴ بازیکن برگزار کند.

جالب اینجاست که کریمی وقتی فهمید چون هماهنگی های سفر از قبل انجام شده، در ازای حضور او و یکی از مسئولان فدراسیون در اردوی پرتغال، ۲ ملی پوش باید خط بخورند، به کی روش گفت حاضر است در اردوی پرتغال شرکت نکند تا کی روش لااقل یک بازیکن بیشتر به اردو ببرد که سرمربی تیم ملی ضمن قدردانی از احساس مسئولیت کریمی، به او اطمینان داد حضور دستیارانش در این اردو واجب تر از حضور بازیکن بیست و پنجم است!

 اخبار ورزشی - رادنیوز