ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان: تقدیر نگذاشت در بازی های حساس با استقلال باشم ؛ هواداران برایم دعا کنند



 

 

 

هافبک , استقلال , تیموریان

 

هافبک مصدوم استقلال گفت: «دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، دوری چند ماهه آندرانیک تیموریان از میادین خبر تلخی بود. بازیکن استقلال امروز پای خود را زیر تیغ جراحی برد تا مجددا مراحل درمانی خود را دنبال کند.

با تیموریان که البته شرایط چندان مطلوبی نداشت گفتگویی انجام دادیم. تیموریان گفت: «خیلی ناراحت هستم که در این وضعیت حساس که استقلال به من نیاز دارد، نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.»

وی افزود: «هدف من این بود که مثل نیم‌فصل اول برای استقلال بازی کرده و روزهای خوبی را سپری کند. با این حال امیدوارم تیمم که پتانسیل قهرمانی را دارد بتواند به هدفش برسد.»

تیموریان ادامه داد: «از هواداران استقلال می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم مثل گذشته آماده در خدمت تیم باشم. از تمام همبازی‌هایم که طی این مدت با من در تماس بودند و روحیه دادند ممنونم، به خصوص کیانوش رحمتی که چندبار حضورا کنارم رسید و با صحبت‌هایش به من روحیه داد. از دلگرمی‌های دکتر فتح‌الله‌زاده و مظلومی هم تشکر می‌کنم. صحبت‌های آنها انگیزه من را بالاتر برد تا با روحیه‌ای بالاتر به دنبال بازگشت باشم.»


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تصویر فرهاد مجیدی در اینستاگرام پیش از بازی حساس استقلال+ عکس




اخبار ورزشی - آخرین تصویر فرهاد مجیدی در اینستاگرام پیش از بازی حساس استقلال+ عکس

فرهاد مجیدی ساعاتی قبل این پست را در اینستاگرام خود منتشر كرد تا به‌نوعی به هواداران استقلال روحیه بدهد. البته مجیدی مانند گذشته تمایلی به نوشتن شرح برای عكس ندارد.

اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

اخبار ورزشی - جام نیوز