ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان بهترین پاسور جام‌ملت‌های آسیا


آندرانیک تیموریان هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران با 3 پاس گل مستقیم بهترین رکورد را در بین بازیکنان جام‌ملت‌های آسیا دارد.

ورزش سه: تیموریان که دیروز دوباره یک پاس گل مقابل عراق صادر کرد، سه پاس گل مستقیم برای هم تیمی هایش ساخته و پرداخته کرده که این رکورد او را در صدرجدول گلسازهای آسیایی قرار می‌ دهد. آندو البته روی سه گل دیگر ایران هم تاثیر گذاشته که این توپ ها به دلیل تاثیرگذاری برخی از بازیکنان دیگر قبل از به ثمر رسیدن گل در زمره پاس های گل وی به حساب نیامدند.

تیموریان عنوان بهترین پاسور را با فوزی عایش بازیکن تیم بحرین شریک است. بازیکنانی مثل کاگاوا، چادوریی و عمر عبدالرحمان هر کدام دو پاس گل داده اند که این دو بازیکن آخری می‌ توانند این عنوان را از چنگ آندو در بیاورند.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای جام و مدال والیبال جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استرالیا میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2015



 

استرالیا میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2015

 

محمد بن‌همام:انتخاب استرالیا برای میزبانی جام ملت‌های 2015 تصمیمی شایسته بود.

بن همام انتخاب استرالیا به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا 2015 را به این کشور تبریک گفت.

در اجلاس AFC که روز چهارشنبه برگزار شد، استرالیا به عنوان میزبان دوره‌ی آینده‌ی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

محمد بن همام در پیام تبریکی خطاب به مردم و فدراسیون فوتبال استرالیا گفت: با توجه به تلاش‌های گسترده‌ی فدراسیون فوتبال استرالیا برای رشد و گسترش فوتبال در منطقه و همچنین موفقیت این کشور در توسعه‌ی فوتبال در داخل استرالیا، با افتخار اعلام می کنم که کمیته‌ی اجرایی AFC استرالیا را به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2015 انتخاب کرده است. امیدوارم این انتخاب باعث تشویق آنها برای ادامه‌ی فعالیت‌های آنها در زمینه رشد و گسترش فوتبال شود.

بن همام در ادامه می گوید: به رییس فدراسیون فوتبال استرالیا، فرانک لوی و تمام مردم استرالیا و طرفداران فوتبال در این کشور تبریک می گویم. فکر می کنم انتخاب استرالیا برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 تصمیم بجا و شایسته‌ای بود و اطمینان دارم تمام وعده هایی که فدراسیون فوتبال استرالیا به AFC داده در مدت زمان کوتاهی محقق خواهد شد.