ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان: اولویت اول تیم‌های خارجی است


مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان گفت: اولویت اول ما بررسی تیم‌های خارجی است که وضعیت آن را تا پایان هفته مشخص خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: سرژیک تیموریان در خصوص وضعیت آندرانیک و مذاکره او با تیم‌های قطری اظهار داشت: هنوز ما به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌ایم و قرار است تا آخر هفته در این خصوص تصمیم بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا استقلالی‌ها به او پیشنهادی داده‌اند گفت: اولویت ما بررسی شرایط تیم‌های خارجی است که تا پایان هفته مشخص خواهد شد پس از این به تیم‌های داخلی فکر خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
آندرانیک تیموریان در اردوی تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولویت تیموریان در انتخاب تیم فصل بعد


مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان تاکید کرد که بررسی پیشنهادات خارجی برادرش در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: سرژیک تیموریان در مورد وضعیت برادرش آندرانیک اظهار داشت: اولویت آندو، پیشنهادات خارجی است. یک تیم قطری خواهان برادرم است و منتظر پیشنهاد رسمی این تیم هستیم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال تصریح کرد: ابتدا با تیم‌هایی خارجی مذاکره کرده و در صورت بسته شدن پرونده مذاکرات، با تیم‌های داخلی مذاکره خواهیم کرد. تا زمانی که پرونده پیشنهادات خارجی بسته نشود، با تیم‌های داخلی مذاکره نمی‌کنیم.