ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیموریان: از استقلال و تراکتور پیشنهاد دارم


گفت‌وگوی تلفنی مظلومی و تیموریان خبری نبود که از دید رسانه‌ها پنهان بماند.

روزنامه ایران ورزشی: پرویز که می‌خواهد تیمش را در خط میانی استحکام بیشتری ببخشد دست گذاشته روی تیموریان و انتظار می‌کشد مذاکراتش با این بازیکن به نتیجه برسد.

آندو در گفت‌وگویی که با مظلومی داشته یک هفته از سرمربی جدید آبی‌ها فرصت خواسته است. فرصتی که برای تفکر بیشتر روی این پیشنهاد است. برخی رسانه‌ها به محض آنکه شنیدند تیموریان و مظلومی با هم گفت‌وگو کردند علت درخواست یک هفته‌ای آندو را ریشه در اتفاقات فصل گذشته دانستند. هر چند که موضوع پیشنهادی که از قطر برای کاپیتان تیم ملی ایران آمده نیز اهمیت بسیاری دارد و نباید از آن غافل بود. بعد از این تماس گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال بازگشت تیموریان به استقلال شده است.

برخی اعتقاد دارند که اگر اتفاقات فصل پیش رخ ندهد تیموریان به استقلال بازمی‌گردد و برخی هم بر این باورند که آندو در روزهای آتی با تیم قطری به توافق خواهد رسید. درستی یا نادرستی گمانه‌زنی‌ها وقتی مشخص می‌شود که آندو به باشگاه استقلال برود و پای میز مذاکره با مسوولان این باشگاه بنشیند. همه چیز می‌تواند در نشست رودررو با مسوولان این باشگاه تعیین شود و آندو هر آنچه می‌خواهد را به مسوولان باشگاه استقلال ارائه دهد.

میان تیموریان و باشگاه استقلال قدری فاصله افتاده که این وضعیت ناشی از اتفاقات فصل پیش است. با این حال آندو به این دلیل که خود را جزیی از استقلال می‌داند شاید بازگرداندنش به استقلال کار چندان دشواری نباشد. سیگنال‌های مثبتی که از سوی تیموریان به مظلومی ارسال شده در واقع سرمربی استقلال را امیدوار کرده که در روزهای آتی بتواند نظر مساعد شماره 14 را به سوی خود جلب کند.

استقلال اکنون دو جای خالی دارد که شاید تا انتهای هفته آینده این دو جای خالی برای بازگرداندن تیموریان به استقلال حفظ شود و در نهایت مظلومی با علم به اینکه آندو را دارد یا ندارد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

البته یارگیران باشگاه استقلال باید بدانند که فقط مساله پیشنهاد تیموریان از قطر در میان نیست و باشگاه تراکتورسازی نیز یکی از تیم‌هایی است که سخت به دنبال تمدید قرارداد تیموریان است. آندو دلبستگی‌هایی هم به تیم تراکتورسازی پیدا کرده و شاید در نهایت او را برخلاف آنچه انتظار می‌رود نه در قطر ببینیم و نه در استقلال و این تراکتورسازی باشد که برنده بازی جذب او در نقل و انتقالات لقب بگیرد. نهایت زمانی که می‌شود برای تعیین تیم تیموریان در ذهن متصور بود انتهای هفته آتی است. تا آن روز مشخص می‌شود که مقصد این بازیکن کجا است و فصل آینده را در کدام تیم توپ خواهد زد.

آندو در این باره حرف‌های کوتاهی هم با ایران ورزشی می‌زند. او می‌گوید: «تصمیم گرفتم در آرامش کامل تیم جدیدم را انتخاب کنم. این روزها از من کمتر مصاحبه می‌بینید که دلیلش همین است. حقیقت این است که هم از استقلال پیشنهاد دارم هم از تراکتورسازی و هم از قطر. همه چیز را به آینده موکول می‌کنم و انتظار دارم که دوستان رسانه‌ای هم درباره تیم بعدی‌ام گمانه‌زنی نکنند. همه چیز به زودی مشخص می‌شود.»

 البته نقش سرژیک تیموریان، برادر آندرانیک تیموریان نیز در انتخاب تیم آینده آندو بسیار کلیدی است. سرژیک که خود سال‌ها برای استقلال بازی کرده مذاکرات را با تیم‌های خواهان آندو پی می‌گیرد و می‌کوشد تصمیمی اتخاذ کند که برای برادرش بهترین باشد.


ویدیو مرتبط :
‫به مناسبت بازی استقلال و تراکتور که به دربی ایران شهرت دارد یکی از گل های فرهاد مجیدی به تراکتور‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرفی: از استقلال پیشنهاد دارم ولی می خواهم در تبریز بمانم



 

آرفی: از استقلال پیشنهاد دارم ولی می خواهم در تبریز بمانم

 

این روزها صحبت هایی در باره پیشنهاد باشگاه استقلال به اشپیتیم آرفی برای جایگزینی فرهاد مجیدی مطرح است که این بازیکن آلبانیایی هم مساله را تایید می کند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، اشپیتیم آرفی درباره پیشنهاد تیم استقلال گفت: «نمی دانم چگونه این مساله لو رفته است چون استقلالی ها از من خواسته بودند که مساله سکرت بماند. البته من هنوز به پیشنهاد استقلال جواب ندادم اما به این موضوع فکر هم نمی کنم، من می خواهم در تبریز به فوتبالم ادامه دهم و حضورم در استقلال منتفی است.»

مهاجم تراکتورسازی در ادامه صحبت هایش افزود: «نمی دانم چرا همه می خواهند مرا مقابل قلعه نویی قرار دهند. من هیچ مشکلی با مربی ام ندارم و می خواهم در تبریز بدرخشم و خودم را نشان دهم.»

وی ادامه داد: «تراکتورسازی در نیم فصل دوم اوضاع خوبی پیدا خواهد کرد. ما می خواهیم قهرمان شویم و باید تلاش کنیم تا به این هدف برسیم. می دانم هواداران از شرایط تیم راضی نیستند اما من مطمئنم اوضاع بهتر خواهد شد.»