ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیره روزی های سپاهان کامل شد


سپاهان اصفهان در خانه تن به شکست برابر پدیده مشهد داد.

کاپ: سپاهان اصفهان در خانه تن به شکست برابر پدیده مشهد داد.

تیم فوتبال سپاهان که فصل بدی را پشت سر گذاشته بود در آخرین دیدار خود پذیرای پدیده مشهد بود و در این بازی تن به شکست داد تا فصل را به تلخی به پایان برساند.

پدیده در این بازی ابتدا توسط فریبرز گرامی در دقیقه (6) و سپس محسن یوسفی در دقیقه (76) به گل رسید تا با این برد لیگ را به پایان برساند.


ویدیو مرتبط :
این هم آموزش یک آرایش کامل با رژلب تیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه تیره‌روزی‌‌های سپاهان در آسیا / زردپوشان رفت و برگشتی شدند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و لوکوموتیو ازبکستان با برتری حریف ازبک به پایان رسید.

به گزارش فارس، در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2016 این رقابت‌‌ها و از گروه اول از ساعت 15:30 امروز تیم‌های سپاهان ایران و لوکوموتیو ازبکستان به میزبانی تیم ازبکستانی و در ورزشگاه اختصاصی این تیم در تاشکند به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر لوکوموتیو به پایان رسید.

عبدوخولیکوف از لوکوموتیو در دقیقه 54 برای لوکوموتیو گلزنی کرد.

ازبک‌ها در نیمه اول با توجه به امتیاز میزبانی کار را هجومی‌ آغاز کرده و چند فرصت ایده‌آل گلزنی را نیز در همان دقایق نیمه نخست به دست آوردند که این فرصت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت. از سوی دیگر سپاهان از همان ابتدا با یک بازی تدافعی چشم به ضدحملات داشت.

در همان دقایق نخست لوکوموتیو روی یک ضربه کاشته فرصت خطرناکی را روی دروازه احمدی ایجاد کرد که گلر سپاهان با واکنشی خوب این توپ را بازگشت داده و در نهایت این فرصت گلزنی برای حریف ازبک از دست رفت.

دو تیم در دقایق نسبتاً زیاد باقی مانده نیمه اول یک بازی فیزیکی را که بیشتر توپ در میانه‌های میدان بین بازیکنان دو تیم رد و بدل می‌شد را به نمایش گذاشته و کمتر از فرصت گلزنی روی دروازه‌ها خبری بود هرچند که میزبان در این نیمه به لطف بازی تهاجمی خود چند فرصت نصفه و نیمه را به دست آورد.

در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی دو تیم در نیمه دوم نیز سرد و کسل کننده ادامه یافت و دقایق آغازین این نیمه نیز بازیکنان دو تیم در میانه میدان بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداخته تا اینکه بخواهند به طراحی حملات روی دروازه‌های هم بیاندیشند.

در دقیقه 54 اما عبدوخولیکوف از لوکوموتیو از کندی مدافعان سپاهان استفاده کرده و پس از تک به تک شدن با رحمان احمدی، دروازه سپاهان را برای نخستین بار باز کرد.

در ادامه این نیمه و پس از گل میزبان، سپاهان که برای امیدوار ماندن به صعود در آسیا به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت 3 مهره هجومی خود یعنی خلعتبری، سرلک و منوچهری را به بازی آورد.

سپاهان در دقایق میانی نیمه دوم به لطف مهره‌های هجومی خود چند فرصت را ایجاد کرد که این فرصت‌های نصفه و نیمه راه به جایی نبرد و از سوی دیگر لوکوموتیو نیز گاهاً روی دروازه حریف ایرانی خود فرصت‌های خطرناکی را ایجاد کرد.

سپاهان در دقایق پایانی سراپا حمله شده و فرصت‌های مناسبی را به دست آورد که البته این حملات با دفاع فشرده حریف ازبکستانی راه به جایی نبرده و از دست رفت.

در دقایق 83 و 84 سپاهان روی ضربه سر شیمبا و خلعتبری این فرصت را داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند که این فرصت‌ها نیز برای تیم اصفهانی از دست رفت. در دقایق پایانی شیمبا یک گل به ثمر رساند که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر به سود لوکوموتیو به پایان رسید. سپاهان دیدار رفت را نیز در اصفهان از حریف ازبک خود شکست خورده بود.

النصر امارات و الاتحاد عربستان دیگر تیم‌های این گروه از ساعت 21:15 به میزبانی النصر به مصاف هم خواهند رفت.

سپاهان با این شکست با 3 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود باقی ماند و تقریباً شانس‌هایش برای صعود را از دست داد هرچند که تیم بحران‌زده استیماچ هنوز روی کاغذ شانس صعود از گروهش را خواهد داشت.

علی حسن ابراهیم داور بحرینی این دیدار به ماخارادزه و نستروف از تیم میزبان و سعید قائدی‌فر و عبدالله کرمی از سپاهان کارت زرد نشان داد. قائدی‌فر در دقیقه 90 کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، علی کریمی، رسول نویدکیا (71- امین منوچهری)، عبدالله کرمی، سینیاد ایبریچیچ (60- محمدرضا خلعتبری)، فوضیل موسایف (65- میلاد سرلک)، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، لوسیانو پریرا، سعید قائدی فر و حسین فاضلی

 

اخبار ورزشی - فارس