ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیره‌ترین روزهای پرسپولیس!


یکی از پرطرفداران‌ترین تیم‌های باشگاهی آسیا که باید خودش را برای نیم فصل دوم آماده کند، بحرانی‌ترین روزهای مدیریتی و فنی خود را سپری می کند و برای کسی هم اهمیت ندارد که بر سر این تیم چه خواهد آمد!

خبرگزاری مهر: پرسپولیس این روزها تلاش دارد تا خودش را برای نیم فصل دوم تجهیز کند اما ظاهرا اوضاع این باشگاه آنقدر خراب و بی حساب و کتاب است که هر بازیکنی را جذب می کند و اصلا به فکر این نیست که باید خودش را به رده های بالایی جدول برساند و از سقوط به انتهای جدول جلوگیری کند.

کاش پنجره زمستان را باز نمی کردند

پرسپولیس اما مگر چه خریده است؟ آنها پنجره زمستانی را که باز کردند نه تنها چیزی به دست نیاوردند، بلکه برخی بازیکنان متوسط القامه خود را هم از دست دادند، نیلسون، حقیقی، حسینی و ...

البته که اینها در اندازه های پرسپولیس نبودند (منهای نیلسون که کنار گذاشتن او بسیار عجیب و مشکوک بود) اما وقتی به لیست ورودی ها نگاه می کنیم حرفمان را پس می گیریم چرا که پرسپولیس علیپور خرید تادئو و میراندا و یک بازیکن دست اولی دیگر! تادئو که کارنامه اش بی شباهت به "دی کارمو" بازیکن پیشین سرخپوشان نیست چرا که هم هفت کیلو اضافه وزن دارد هم به جای گل زدن بازیکن حریف را می زند. همامی و علیپور هم اصلا جایگاهی حتی نزدیک به باشگاه پرسپولیس هم ندارند! در واقع پرسپولیس چشم بازار را درآورد که از نظر فنی اینها را انتخاب کرد اینجا جای بازیکنانی مثل دژاگه است و قوچان نژاد و امثالهم نه این بازیکنانی که نام بردیم.

کوه کنده شد به دنبال کلنگ شکسته هستند!

آنجا در کمیسیون اصل نود به دنبال مسایل منشوری می روند و 60 نفر را احضار می کنند تا در این رابطه حرف بزنند و ببینند چه کسی دلال است و چه کسی جادوگر. اما واقعیت این است که این خودش جادوگری است که پرسپولیس بزرگ با آنهمه هوادار گریان و عاشق را که در محاق به سر می برد نبینی و بروی دنبال حوله فلان بازیکن و ببینی در درونش چه نوشته است!

این هنرمندی است که در میان این همه مسئول و مدعی و وکیل و وصی و دولتمرد و سناتور و نماینده هیچکس به دنبال این نرود که چرا پرسپولیس تا این حد ضعیف شده که بازیکنانی می‌گیرد که روزی اگر اسم پرسپولیس را می آوردند با فوت هواداران این تیم تبدیل به آدم برفی می شدند. اصل نود که سهل است، اصل صدو هشتاد هم نمی تواند با این همه بی خیالی و پرداختن به مسایل بسیار کوچک چیزی را درست کند. آنجا در مجلس و در میان مسئولان انگار کوهی را که از جا کنده شده نمی بینند اما کلنگ شکسته را برداشته اند و می گویند این کلنگ را چه کسی شکسته است؟!

سهند و سبلان را می فروشند؟

پرسپولیس مثل کوه سهند است، بخشی از این سرزمین، قطعه ای از خاک این سرزمین، پرسپولیس و استقلال مثل سهند و سبلان هستند. موهبتی خدادادی که بسیاری از کشورها دوست دارند حتی یک دهم از آن را برای خود داشته باشند اما سهندمان را کنده اند و برده اند و هیچکس نمی گوید و نمی پرسد که چرا با کدامین ادله با کدامین بهانه و با کدامین عقل سلیم سپاهان و سایپا و پیکان و ذوب آهن و تراکتور و فولاد و ...باید ردیف بودجه داشته باشند اما استقلال و پرسپولیس به فکر گدایی باشند و برای رقابت با بچه مایه دارهای پولدارصنعتی هر روز بدهکار تر شوند؟

چه کسی مسئول این همه خطاست! این همه خطا در اصل و مبدا نگهداری این دو تیم! دو تیمی که در تمام سالهای گذشته مشکل مالی داشتند و کسی دنبالش نرفت و نهایتا ورشکسته و سرشکسته تنها به دنبال زنده ماندن است و نه قهرمانی یا چیزی شبیه به این.

به دنبال دلال بروید و جادوگر پرسپولیس چون ردیف بودجه اش در تمام این سالها معنی نداشته است، معنی ندارد. اینکه همه می دانند حتی یک ساختمان هم نیازمند رسیدگی و هزینه کردن است چندان مهم نیست. مهم آن است که جادوگر کجاست؟ حالا هم که می خواهند سهند و سبلان را بفروشند شاید به سیاسی ها یا هر فعال اقتصادی دیگری که به میلیارد بگوید پول خرد اما هر لحظه هم احتمال دستگیری اش وجود داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
دوراهک- بارون تیره تیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچارامروزبا پرسپولیس تسویه حساب می کند



 

 

 

تیم پرسپولیس

 

زلاتکو کرانچارسرمربی کروات و سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه طی هفته جاری با این تیم قطع همکاری کرد امروز طی نشستی با حبیب کاشانی سرپرست سرخ پوشان پایتخت ضمن دریافت برگه تسویه حساب خود برای همیشه از این تیم جدا خواهد شد.

براساس تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس زلاتکو کرانچار پس از آنکه نتوانست در نهمین دوره رقابت های لیگ برتر انتظارهواداران را برآورده کند روز گذشته جای خود را به علی دایی داد.

این مربی هم اکنون در ایران است تا پس از دریافت مطالبات خود و تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس به کشورش بازگردد.

طی روزهای گذشته که به طور رسمی اعلام شد کرانچار دیگر سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد دعوتنامه ای از سوی تیم های ایرانی برای وی ارائه نشده است، اما خود کرانچار علاقه مند است اگر پیشنهادی از سوی تیم های ایرانی داشته باشد به آنها پاسخ مثبت دهد.