ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تیراندازی با کمان ایران رفع تعلیق شد



تیراندازی با کمان ایران رفع تعلیق شد

تیراندازی با کمان ایران رفع تعلیق شد

فدراسیون تیراندازی با کمان ایران از سوی فدراسیون جهانی رفع تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون تیراندازی با کمان ایران که سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی به خاطر برکناری کریم صفایی رئیس وقت فدراسیون از فعالیت‌های بین‌المللی معلق شده بود، رفع تعلیق شد.

این موضوع صبح امروز از طریق پست الکترونیکی مسئولان فدراسیون رسیده و از این پس آنها این فرصت را دارند تا در مسابقات بین‌المللی و میادین جهانی شرکت کنند.

پس از برکناری کریم صفایی حدود 6 ماه محمدعلی شجاعی سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت که وی نیز از پاییز سال 91 پس از انتخاباتی که برگزار شد ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

نکته قابل توجه اینکه با وجود رفع تعلیق تیراندازی با کمان کشورمان، همچنان نام کریم صفایی در سایت فدراسیون جهانی به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران به چشم می‌خورد که گویا تا اصلاح اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان این موضوع ادامه خواهد داشت./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
فدراسیون تیروکمان رفع تعلیق شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون شنای ایران رفع تعلیق شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

فدراسیون شنای ایران رفع تعلیق شد

فدراسیون بین المللی شنا، تعلیق را از روی فدراسیون شنای ایران برداشت.

به گزارش ایسنا، پس از این که به دلیل تغییر روسای چند فدراسیون ، مجامع بین المللی ورزش چند رشته از ورزش ایران از جمله شنا را تعلیق کردند و ملی پوشان ایران از حضور در چند مسابقه رسمی محروم شدند.

اما اخیرا به دنبال تغییراتی که در فدراسیون شنا صورت گرفت و دبیر سابق این فدراسیون به عنوان سرپرست معرفی شد، فینا تعلیق ایران را لغو کرد و ورزشکاران می توانند به مسابقات بین المللی بروند.

اولین رویدادی که نمایندگان ایران پس از رفع تعلیق قرار است به آن اعزام شوند، مسابقات واترپلوی باشگاه های آسیا است./ایسنا