ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکواندوکار ایرانی مبازه نکرده برنز گرفت


تکواندوکار سنگین وزن کشورمان به دلیل آسیب‌دیدگی از مبارزه انصراف داد و به مدال برنز دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: تکواندوکار سنگین وزن کشورمان به دلیل آسیب‌دیدگی از مبارزه انصراف داد و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین و آخرین روز از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر «بن» آلمان برگزار شد که سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان که پس از یک دور استراحت و دو پیروزی مقابل «پیوتر هاتوسکی» از لهستان (راند طلایی) و «یوری کریچنکو» از روسیه (5 بر 4) به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود به دلیل کشیدگی پا و جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی با صلاحدید کادرفنی از حضور در مبارزه مرحله نیمه نهایی وزن 87+ کیلوگرم، انصراف داد تا برای شرکت در تورنمنت آزاد اسپانیا به بهبودی کامل برسد.

بدین ترتیب سجاد مردانی در این رقابت‌ها به مدال برنز دست یافت و 7.2 امتیاز به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی اضافه کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این مسابقات با ترکیب عاشورزاده، خدابخشی و مردانی به مصاف رقبایش رفت که موفق به کسب 2 مدال برنز (خدابخشی و مردانی) شد.

هوگوپوشان کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم، ظهر فردا (دوشنبه) آلمان را به مقصد «مادرید» اسپانیا ترک خواهند کرد و پس از برپایی اردوی مشترک 2 روزه با تیم ملی تکواندوی اسپانیا (24 و 25 فروردین‌ماه) به شهر «کاستلین» این کشور می‌روند تا در تورنمنت آزاد اسپانیا شرکت کنند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان در این‌ پیکارها برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهرداد یوسفی بعنوان مربی بود. همچنین غلامحسن ذوالقدری بعنوان سرپرست تیم و دکتر سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور داشت.

مبارزات تکواندوکاران در تورنمنت آزاد اسپانیا، یکشنبه (29 فروردین ماه) به مدت یک روز برگزار می‌شود.

تورنمنت آزاد اسپانیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
زیباترین مبازه جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرنگی‌کاران ایرانی 3 نقره و 1 برنز گرفتند


کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان کشورمان توانستند در مسابقات بین‌المللی قرقیزستان 3 مدال نقره و یک مدال برنز کسب کنند.

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان ایرانی 3 مدال نقره و یک مدال برنز را در مسابقات بین‌المللی یادبود «راتبیک سانتات‌بایو» در قرقیزستان تصاحب کردند.

در نخستین روز از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی یادبود «راتبیک سانتات‌بایو» که روز گذشته (14 خردادماه) با حضور کشتی‌گیران 9 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، ترکیه، ازبکستان، کره‌جنوبی، تاجیکستان، روسیه، ترکمنستان و قرقیزستان در شهر بیشکک برگزار شد، «امیرحسین حسینی» کشتی‌گیر وزن 98 کیلوگرم توانست در 2 مسابقه جداگانه با غلبه بر حریفان  قرقیزی، به مرحله نهایی راه پیدا کند اما در فینال مقابل کشتی‌گیر ازبکستانی مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

«مهدی فلاح» نیز در وزن 80 کیلوگرم در 2 مسابقه نخست بر حریفان قرقیزی پیروز شد اما در بازی سوم مغلوب حریف قرقیزستانی گردید و به مدال برنز دست یافت.

امروز نیز کشتی‌گیران ایرانی چهار وزن باقیمانده به روی تشک رفتند که توانستند 2 مدال نقره را در روز پایانی این مسابقات تصاحب کنند.

«کیوان رضایی» کشتی‌گیر وزن 75 کیلوگرم کشورمان امروز توانست در 3 پیکار جداگانه با غلبه بر حریفان قرقیزی، به مرحله نهایی راه پیدا کند اما در فینال مجددا مقابل کشتی‌گیر قرقیزستانی مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

«علی ارسلان» کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم نیز در پنج پیکار توانست حریف‌هایی از کشور میزبان را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند که در مرحله نهایی مغلوب حریف ازبکستانی شد و به مدال نقره دست یافت.

ماحصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان ایرانی در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرقیزستان 3 مدال نقره و یک مدال برنز بود.

تلاش کشتی‌گیران کشورمان در این دوره از مسابقات در حالی بود که ایرانیان مقیم بیشکک با شور و اشتیاق خاصی به تشویق ورزشکاران کشورمان می‌پرداختند.