ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکلیف ملی‌پوشان استقلال چه می‌شود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ابراهیمی

ملی‌پوشان استقلال و ذوب‌آهن به احتمال بسیار زیاد دیدار تدارکاتی با مقدونیه را از دست می‌دهند.

به گزارش تابناک ، تیم ملی ایران در تاریخ 13 خرداد در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی مقدونیه خواهد رفت.

به همین منظور ملی‌پوشان ایران ساعت 15:35 دهم خرداد ایران را به مقصد اسکوپیه پایتخت مقدونیه ترک خواهند کرد.

این در حالی است که 3 ملی‌پوش استقلال و ذوب‌آهن یعنی امید ابراهیمی، رشید مظاهری و احسان پهلوان باید در تاریخ 9 خرداد در خرمهشر در فینال جام حذفی به میدان بروند و زمان بازگشت این تعداد به تهران برای همراهی تیم ملی در سفر به مقدونیه، کار آنها را دشوار کرده و به این ترتیب به نظر می‌رسد این 3 بازیکن دیدار ایران و مقدونیه را از دست خواهند داد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که این 3 بازیکن با یک برنامه پروازی دیگر خود را به مقدونیه برسانند اما رفتار کی‌روش در قبال بازیکنان این چنینی در گذشته، حاکیست که سرمربی تیم ملی زیر بار این موضوع نرفته و این 3 بازیکن به دیدار با مقدونیه نخواهند رسید.

به همین منظور کی‌روش 32 بازیکن را به اردو دعوت کرد تا به نوعی در صورت عدم همراهی 3 ملی‌پوش استقلال و ذوب‌آهن در سفر به مقدونیه، این بازیکنان در اردوی بعدی جایگزین‌هایی داشته باشند.

همچنین به همین دلیل یعنی برگزاری فینال جام حذفی از دو تیم به ویژه استقلال، ملی‌پوشان کمتری به اردوی تیم ملی که از یکشنبه آغاز خواهد شد، دعوت شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال



 

 

آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال

 

به گفته پزشک تیم ملی فوتبال فرهاد مجیدی به دلیل کوفتگی مینیسک فعلا تمرین نمی کند.

فرهاد مجیدی و حنیف عمران زاده دو ملی پوش تیم استقلال در تمرین صبح امروز تیم ملی شرکت نکردند.

به گفته دکتر شهاب یکی از پزشکان تیم ملی فرهاد مجیدی با کوفتگی مینیسک پا روبه‌رو است و به همین دلیل به وی استراحت داده شده تا این مصدومیت برطرف شود.

شهاب در این باره گفت: باید جواب MRI مجیدی بیاید تا تشخیص قطعی برای درمان او داده شود اما مشکل خاصی ندارد و می تواند استقلال را مقابل سایپا همراهی کند ولی باید استراحت کند.

وی در مورد عمران زاده گفت: این بازیکن با کشیدگی ساده رباط داخلی روبه‌رو است که ترجیح داده شد استراحت کند. او هم برای بازی لیگ استقلال مشکلی ندارد.