ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکلیف حق پخش تلویزیونی روشن نشد!


آخرین جلسه میان رییس فدراسیون فوتبال و نماینده سازمان صدا و سیما با موضوع حق پخش تلویزیونی در حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور بی‌نتیجه‌ ماند.

خبرگزاری ایسنا: آخرین جلسه تعیین تکلیف برای حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر که صبح امروز (شنبه) با حضور علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، مناف هاشمی، معاون وزیر ورزش و جوانان، تقدس‌نژاد، نماینده صدا و سیما، مهدی تاج، رییس سازمان لیگ، سردار ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد، بی‌نتیجه‌ ماند.

این نشست تا ظهر به طول انجامید اما هیچ خروجی مشخصی نداشت و دو طرف به توافقی دست نیافتند.

در حالی که هاشمی از برگزاری جلسه دیگری در این هفته‌ پس از رایزنی با وزیر ورزش و جوانان و رییس سازمان صدا و سیما خبر داد و ابراز امیدواری کرد در جلسه بعدی نتیجه‌ مثبتی عاید شود اما علی کفاشیان در بی‌نتیجه‌ بودن جلسه و اقدامات عملی فدراسیون در آینده تاکید کرد.

در این جلسه نماینده نیروی انتظامی و برخی مسئولان دیگر از نهادهای فوتبالی هم حضور داشتند.

مبلغ پیشنهادی سازمان صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال لیگ برتر در فصل جاری 22 میلیارد تومان است که فدراسیون فوتبال خواهان افزایش چند برابری این رقم بر اساس افزایش هزینه‌ها و همین طور درآمدهای تبلیغاتی است.


ویدیو مرتبط :
کلیپی که از برنامه تلویزیونی فرش سپید پخش نشد! (1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکلیف نکونام و استقلال باز هم روشن نشد


مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه امروز با نکونام اعلام کرد که فردا نیز یک جلسه دیگر با این بازیکن برگزار خواهد کرد.

سایت رسمی باشگاه استقلال: مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه امروز با نکونام اعلام کرد که فردا نیز یک جلسه دیگر با این بازیکن برگزار خواهد کرد.

علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه امروزش با جواد نکونام گفت: جلسه بسیار خوبی با حضور منصور پورحیدری و جواد نکونام برگزار کردیم و  قرار شد فردا نیز دوباره یک جلسه دیگر برگزار کنیم. جواد نکونام بازیکن بزرگ و باارزشی است و با توجه به اینکه فرزند این بازیکن هم بیمار بود در دفتر بنده حضور یافت و با هم به صحبت پرداختیم.