ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب علاقه لیورپول به جذب گلر بارسا


طی چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد تلاش لیورپول برای به خدمت گرفتن مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا منتشر شده بود.

ورزش سه: طی چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد تلاش لیورپول برای به خدمت گرفتن مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا منتشر شده بود.

تراشتگن تابستان 2014 از گلادباخ به بارسلونا پیوست اما تا به امروز او تنها به عنوان دروازه بان دوم پس از کلودیو براوو مورد استفاده قرار گرفته است. تراشتگن به اندازه انگشتان یک دست هم در لالیگا به میدان نرفته و تنها در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان در چارچوب دروازه بارسا قرار می گیرد.

همین شرایط باعث شده تا این دروازه بان خوش آتیه در اندیشه جدایی از بارسلونا باشد و علاقه لیورپول به وی نیز در همین راستاست. همچنین اخباری در مورد علاقه لیورپول به جذب تیمو هورن، دروازه بان کلن نیز به گوش می رسد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری امروز خود و در واکنش به این شایعات گفت:" تراشتگن و هورن، دروازه بانان خوبی هستند ولی نه، ما در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذبشان نیستیم. ما دروازه های خوبی مثل مینیوله داریم. او بسیار بسیار با کیفیت است و از او ناراضی نیستم. در پست دروازه بانی به دنبال تقویت خودمان نیستیم."


ویدیو مرتبط :
لیورپول 2 - بارسا 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه آرسنال به جذب دو بازیکن بارسا و رئال


باشگاه آرسنال به منظور تقویت خط میانی و خط حمله خود برای فصل بعد، علاقمند است تا پدرو رودریگز و ایسکو را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: آرسنالی ها فصل گذشته نیز به حذب پدرو بسیار نزدیک شده بودند اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت یک فصل دیگر در بارسلونا بماند. نیمکت نشینی ها مداوم پدرو در فصل جاری باعث این شده که او تصمیمش برای جدایی از بارسلونا را جدی تر از همیشه دنبال کند و حتی در آخرین مصاحبه خود نیز گفته بود که در پایان فصل به جدایی از بارسا فکر خواهد کرد.

آرسنال فصل گذشته نیز الکسیس سانچس را از بارسلونا به خدمت گرفته بود. به نظر می رسد که این باشگاه لندنی را باید جدی ترین باشگاه خواهان پدرو بدانیم.

دیلی اکسپرس همچنین ادعا کرده است که توپچی ها دوست دارند ایسکو را نیز با رقم 46 میلیون یورو جذب کنند. ستاره خط میانی رئال، هیچگاه از جانب آنچلوتی به عنوان یک مهره ثابت مطرح نبوده و تنها زمانیکه یکی از ستارگان خط میانی رئال دچار مصدومیت می شوند ایسکو را وارد ترکیب اصلی می کند. جوان اهل مالاگای رئال، در فصل جاری به واسطه مصدومیت طولانی مدت مودریچ و در مقطعی خامس رودریگز، در اکثر بازی ها، یکی از بازیکنان ثابت رئال بوده است.